Модель МВОК працює. А що ж далі?

Девід Блейк, голова Degreed, коментує високі досягнення випускників масових курсів та розмірковує в якому напрямку розвитку потрібно рухатись відкритій освіті. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


Протягом кількох минулих років у сфері вищої освіти стояло питання: Чи буде ефективним навчання на Масових Відкритих Онлайн Курсах? Незважаючи на весь галас навколо низького відсотка серед тих, хто завершує курси, відповіддю на це питання стало однозначне “Так!”.

Одне з найбільших випробувань для МВОК, як моделі освіти для реального життя, стала ступінь магістра в галузі комп’ютерних наук Технологічного інституту Джорджії. Цій програмі тільки-но виповнився другий рік, але попередні звіти по ній позитивні. Більш ніж 2000 студентів чекають запуск програми в січні, і до теперішнього часу вже 93% говорять, що вони б порекомендували програму товаришеві.

Цві Галіль з Технологічного інституту Джорджії недавно написав для Huffington Post, що успіх цієї програми служить випробувальним полігоном для моделі МВОК, а також для онлайн-освіти в цілому. Він зазначив:

“… центральні нововведення курсів не в тому, що вони подаються в онлайн-режимі, і не в тому, що вони ведуть до отримання ступеня. Ключовим моментом є те, що онлайн-класи стають повністю еквівалентні класам на кампусі з точки зору кваліфікації та наявності дипломів, але, в той же самий час володіють значно меншою вартістю”.

(Лише 7,000$ в порівнянні з ціною в 46,000$ за стаціонарне навчання в Технологічному інституті Джорджії).

Дослідження також виявило, що не лише студенти з вищою освітою здатні навчатися на Масових Відкритих Онлайн Курсах, але й будь-яка інша людина, незалежно від її минулого академічного досвіду. Результати дослідження, опублікованого минулого тижня, показали, що студенти з усього спектру освіти (від тих, у кого нижче, ніж свідоцтво про закінчення середньої школи до вчителів фізики) показали аналогічні успіхи навчання у МВОК на платформі edX. Це не означає, що всі вони пройшли зі 100% успіхом. Але успіхи учнів істотно підвищилися з того моменту, як вони почали навчатися.

Розгляньте висновки 2011 Річарда Арума та Джосіпа Рокс, які показують, що після дворічного навчання в коледжі, принаймні, 45% студентів не показують статистично істотних поліпшень у критичному мисленні, комплексному міркуванні або навичках письма. Перш, ніж це дослідження почало з’являтися, з ряду причин передбачалося, що студенти не можуть навчатися в МВОК. Однак, навчання через нетрадиційну модель освіти дає більш суттєві успіхи, навички і знання, ніж стаціонарна освіта, яка може гарантувати лише дипломи про закінчення.

Що ми маємо на сьогоднішній день? У МВОК дійсно відбувається якісне навчання. У нас вже є практична реалізація того, як створити недорогі програми МВОК, які ведуть до отримання академічного ступеня, еквівалентному університетському. З усього цього виникає логічне питання: Що ми збираємося з усім цим робити?

Коментарів немає.

Залиште свій коментар