П’ять міфів про високі технології в навчальному класі

Ребекка Рекко, вчитель навчальної школи, яка на практиці успішно використовує змішане навчання, у статті для EdSurge розвіює декілька відомих казок стосовно нього. Переклад статті здійснений командою MOOCology.


Високі технології переслідують нас повсюди. Школи заповнені сяючими, інтерактивними пристроями, а нові гаджети та додатки наводнюють ринки кожного дня. Вчителі з округів з обмеженим фінансуванням шукають джерела для обладнання своїх класів магічними пристроями.

Але чи здатні вони вирішити всі наші питання?

Звичайно ж, ні, але вони можуть допомогти. Давайте розглянемо п’ять розповсюджених міфів щодо навчальних технологій, і як ми можемо отримати найбільшу користь від них для студентів.

Міф № 1: Технології виправлять всі проблеми у вас та у ваших студентів

Ну… не зовсім. Це скоріше інструмент, наприклад, як молоток. Молоток по-справжньому корисний. Якщо б ми будемо збирати інформацію про використання молотка та ігнорувати інше приладдя, ми, вірогідно, зможемо довести, що використання молотка призводить до значних поліпшень будинку. І показник при цьому вищій, ніж у інших інструментів. Але це не означає, що він підходить до кожної ситуації. Ви не схочете використовувати молоток якщо потрібно поміняти лампочку, або в багатьох інших ситуаціях, де нам знадобляться інші специфічні інструменти.

Так само і освітні технології підходять не для усіх навчальних цілей. В деяких випадках залучення технологій до заняття взагалі не потрібно, а часто навіть шкідливо.

Рекомендація: коли плануєте урок, додавайте технологічний компонент тільки коли він передає навчальний досвід. Наприклад, малювання на iPad не дасть учням досвіду реального малювання. Але якщо вони будуть малювати темперними фарбами, а потім використовуючи зелений екран та iPad щоб сфотографувати себе у своїй власній картині, то це приклад доречного використання обладнання.

Міф № 2: Технології це небезпечно, тому ми вимушені обмежити доступ до усього

Так, технології це дійсно небезпечно – але такими є більшість інструментів. Але небезпека випливає зі зловживання та поганого вибору.

Розумно обмежувати доступ до деяких речей. Наприклад, не варто відкривати весь свій інструментарій для маленької дитини. Так само, ви не хочете надавати доступ до технологій студентам, які не достатньо засвоюють знання. Тим не менш, вони мають доступ до них вдома, тому часто їх нецільове використання створює проблеми під час навчального процесу.

Жорстке обмеження доступу до Інтернет-ресурсів може допомогти в перешкоджанні студентам доступу до сумнівного контенту в мережі під час навчання, але це не вирішить проблему нераціонального вживання вдома. Крім того, якщо доступ вчителів теж обмежений, вони часто не можуть отримати доступ до інструментів моніторингу студентських пристроїв або доступу до цінних сайтів, що можуть допомагати їм в створенні значущого навчального досвіду.

Рекомендація: замість обмеження доступу нам необхідно готувати учнів для цифрового співтовариства, щоб вони могли безпечно та успішно використовувати технології в школі та дома.

Адміністратори, кваліфіковані спеціалісти повинні належним чином слідкувати за учнями під час їх роботи в Інтернеті, та надавати вчителям адміністраторські інструменти та привілеї, щоб їм було легше наглядати за використанням технологій.

Technology_in_School_is_Cool_2

Міф № 3: Технологія приводить учнів до успіху − лише подивіться на статистику

Саме по собі використання пристроїв може домомогти у реалізації мети. І доволі часто ми плутаємо це з особистими досягненнями учнів.

Округи витратили тисячі доларів на додатки та ініціативи, в той час як школи витрачають значну частину навчального часу на збори інформації та (сподіваюсь) покращують результати тестів. Це все прекрасно, але багато з цих програм використовують погану модель, в центрі якої зазубрення матеріалу. Це не найкраще використання технологій.

Рекомендація: учні навчаються та мислять краще та мислять краще коли створюють речі, щоб поділитись з іншими людьми. Залучіть їх до креативного навчання, і вони будуть використовувати технології щоб навчатись та творити, а не для того щоб переказувати та заробляти бали. Наприклад, зайдіть на сайт challengebasedlearning.org, де студенти можуть практикуватись у вирішенні своїх проблем “завдяки зусиллям в своїх будинках, школах та громадах”.

Міф № 4: Ігрове навчання покращує показники результативності учнів

Дозвольте зізнатися: я обожнюю ігри. Дідько, та що тут казати − до одних з моїх улюблених проектів цього року належать Minecraft та Френк Ллойд Райт. Це було дуже весело, і всі мої учні й досі відмічають важливі архітектурні деталі нашої школи. Я згадував, що вони в 3-5 класах? Це неймовірно!

Ти не менш, пригальмуймо. Багато з розвиваючих ігор є лише “вгадай відповідь” або “вкажи та натисни” інструментами для накопичення інформації, які дійсно не залучають учнів до творчого навчання. Вони популярні, тому що прості в реалізації та потребують дуже мало професіонального розвитку від викладачів, щоб виконувати їх на уроках. Інформація, отримана таким чином нібито передбачає результати тестів, і також може бути використана для оцінки ефективності роботи вчителя. Але чи навчаються учні насправді?

Рекомендація: знайдіть такі ігри, які дозволяють учням створювати щось, наприклад Minecraft або Pictoboldo. А ще краще, знайдіть ігри, які дозволяють створювати ігри, щоб навчити інших тому, чому вони учаться.

Міф № 5: Технологічне навчання неповноцінне

Всі чули казки про дітей з очима зомбі, які дивляться на комп’ютер з відвислою щелепою та тиснуть на кнопки. Хоч це є, безперечно, одним з наслідків використання технологій, це симптом їх дуже неякісного використання. На заняттях учні мають змогу отримати кращу технічну практику, працюючи разом та обмінюючись досвідом, а не пускають слину та витріщаються в монітор.

Рекомендація: технології створюють можливості вийти за межі класної кімнати в світ, щоб випробувати те, що діти ніколи б не випробували на занятті. Спробуйте зводити своїх учнів на цифрову екскурсію в замок Алнік, Тадж-Махал або на плато Гіза за допомогою Google.Maps Або запропонуйте їм зробити живу доповідь, використовуючи програму DoInk Green Screen.

Technology_in_School_is_Cool_3

Головна ідея полягає в тому, що технології, як і будь-який інший інструмент, можна використовувати добре чи погано. Найкращий начальний досвід для учнів − це залучати їх до процесів створення, дослідження, обміну знаннями. Майте це на увазі, коли розглядатимете нові додатки чи пристрої − і ви будете винагородженні  кращим навчанням своїх учнів.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар