10 компонентів для підготовки освітнього закладу до ери цифрового навчання

Джиммі Ліч, фахівець з цифрових комунікацій та залучення компанії ICANN розповідає, на що в першу чергу необхідно звернути увагу для цифрового перетворення навчального закладу.  Переклад статті здійснений командою MOOCology.


Будь-який освітній заклад, який сподівається оптимізувати свої навчальні можливості в інформаційну еру та почати використовувати переваги цифрових інструментів, повинен насамперед змінити дві речі – внутрішню культуру та технологічне оснащення. Сучасні умови вкрай сприятливі для таких ініціатив.

Керівництво школ і університетів має поступово навчитися пропонувати освіту за допомогою цифрових ЗМІ, а також створювати різні моделі для подачі освіти за межами установи. Крім того, їм необхідно кардинально змінити спосіб подачі освіти. Не лише для того, щоб запропонувати цифрову альтернативу традиційній моделі, але й надати студентам уявлення про механізми навчання, які вони будуть використовувати протягом свого дорослого трудового життя.

Але з чого почати? Будь-які такі зміни потребують наявності ряду компонентів. Цілком ймовірно, що деякі з них Ваш навчальний заклад вже має (хоча, скоріше за все, вони вимагають суттєвого покращення). І навпаки, деякі зі зручних технологічних інструментів не використовуються взагалі. Що ж саме необхідно для того, щоб Ваша школа стала цифровою?

Платформа. Цифрова платформа, яка дозволяє Вашій школі адаптувати її до Ваших власних функціональних потреб, інтуїтивно зрозумілих для будь-якого користувача: вчителя, учня або його батьків.

Контент. Матеріал на платформі, який приймає потреби учнів. Цей зміст буде надходити з курирування якісного змісту в мережі, підписання ліцензійних угод всієї школи та створення зробленого на замовлення освітнього матеріалу.

Формат. Політика, яка аналізує, оцінює та приймає схильність до цифрового навчання учнів, вчителів та батьків.

Цифровий професійний розвиток. Програма професійного розвитку для студентів, яка залучає їх прийняти цифрову методологію навчання.

Цифрова культура. Створення культури інновацій та експериментування, щоб дозволити у цифровій формі представити результати своєї роботи і поділитися з іншими своїми досягненнями.

ІТ-потреби. Програма аналізу потреб з Вашою ІТ-командою. Можливість оснастити освітні центри системою цифрової освіти.

Цифровий навчальний план. Програма розвитку цифрового навчального плану для учнів. Встановлення прийнятих стандартів на пристрої, формати, зберігання, поведінку і так далі.

Дані. Довгострокове сховище для збору кращих даних з відвідуваності, виконування роботи, досягненнь і т.д. Створення профілів даних учнів для персоналізації, стимулювання й ігрофікації їх освіти.

Партнерство. Подібне інноваційне освітнє середовище є новим для ринку. Ви могли б розпочати співпрацю з маленькими та великими компаніями, щоб посприяти більш швидкому просуванню вперед.

Репутація. Сучасний навчальний заклад для комплексного технологічного перетворення повинен мати свою зовнішню репутацію хоча б в одній впливовій цифровій компанії. Таким чином, Ви зможете привернути додаткову увагу до Ваших освітніх концепцій.

Якщо Ви оберете вірну комбінацію цих компонентів для інституту або школи, Ви станете на вірний шлях, але не більше того. Оскільки технології змінюються кожного дня, то таке перетворення стане довгою подорожжю. Але кожна цифрова подорож починається з першого кліка мишки.

Поїхали…

Коментарів немає.

Залиште свій коментар