Як саме методи гри Pokémon GO можуть допомогти у навчанні

Розвага з доповненою реальністю нещодавно з’явилася, а вже привернула увагу всього академічного світу, розповідає EdTechMagazine.


Педагоги з усієї мережі пропонують нові ідеї щодо впровадження Pokémon GO у класи. Десь між освітою і розвагами знаходиться той самий ласий шматок. Що ж, давайте спробуємо віднайти його!

Гра Minecraft: Education Edition влучила в яблучко, додавши елементи гри у такі навчальні предмети як анатомія та історія мистецтва. А відтепер мобільна гра від Nintendo “Pokémon GO” знаходиться у пошуку власної освітньої мети.

Додаток, який побачив світ лише декілька тижнів назад, перетворює відеозйомки і місця розташування даних користувачів Android або iOS смартфонів на реальні сцени з елементами відео-ігри.

Гра відразу ж стала популярною і привернула увагу педагогів, охочих представити нові та цікаві уроки в класі. Ось деякі з їхніх ідей щодо впровадження Pokémon GO в освітній інструмент:

Поліпшення навичок

У пості на Discovery Education blog освітній технолог Кеті Шрок говорить, що викладачі можуть використовувати дані відстеження місцезнаходження задля цікавих навчальних завдань.

Наприклад, переслідуючи ігрові об’єкти, учні можуть знайомитися з навичками письма, обробки, подання і аналізу даних.

Дослідження навколишнього світу

Блоггер Крейг Сміт, фахівець з освіти серед людей із хворобою аутизму, стверджує, що частина освітньої цінності Pokemon GO полягає в його здатності з’єднувати користувачів зі світом навколо них.

У своєму блозі Сміт рекомендує використовувати додаток задля вивчення видів диких тварин і екосистем, пропонуючи наступне пояснення: “У цій навчальній діяльності ви будете досліджувати середовище свого проживання, а також навчатися спостерігати за існуванням живих істот”.

Розвиток речових та мовних здібностей

Вчителі можуть живити творчий потенціал студентів і сприяти отриманню мовленнєвих, наукових і технічних навичок, задаючи студентам писати історії.

Оскільки додаток дозволяє користувачам також прив’язати фотографії істот перед своїми реальними налаштуваннями, студенти можуть створювати і об’єднувати візуальні компоненти, які допомагають їм перетворювати історії в реальні події.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар