Virgin Air пропонує переглянути курси Lynda під час польоту

За повідомленням Education News подорожувачі, що літають з Virgin Airlines, незабаром зможуть підвищити свої ділові навички за допомогою відео-курсів Lynda.com вже під час свого польоту.


Компанія LinkedIn, яка нещодавно придбала сервіс онлайн-навчання Lynda.com, минулого тижня оголосила про свою співпрацю з авіакомпанією Річарда Бренсона. Відтепер її пасажири зможуть переглядати відео-уроки під час перельотів.

Курси, які включають в себе теми “Впоратися зі справами”, “Створення навичок прямо на робочому місці” і “Управління стресом”, будуть доступні пасажирам безкоштовно в якості розважальної програми під час подорожі вже в квітні.

“Наша мета полягає в тому, щоб зробити доступ до навчального контенту якомога легшим та зручнішим з будь-якого місця та в будь-який час”, – пише Райан Росланські, віце-президент споживчих продуктів LinkedIn, в пості про партнерство. “Це важливо, тому що ми знаємо, наскільки важливим є ваш час, і якими б не були ваші професійні цілі, ми хочемо надати вам усі навички, необхідні для їх реалізації”.

Курси будуть включені до рейсів, які пітримують Viasat, технологію Wi-Fi, необхідну для перегляду відео високої якості під час польоту. Повна бібліотека Lynda, в тому числі тисячі відео, будуть доступні для перегляду без будь-якої сплати. “Фінансові умови партнерства не були оприлюднені”, – пише Queenie Вонг для San Jose Mercury News.

Алекс Кантовіц для Buzzfeed повідомляє, що Річард Бренсон дивиться на зусилля своєї компанії з оптимізмом, заявляючи, що в той час як деякі з пасажирів будуть просто переглядати відео, інші ж будуть використовувати ці технології, щоб дізнатися щось нове під час польоту. “Буде цікаво подивитися, який відсоток пасажирів на літаку дійсно буде це робити”, – говорить він.

Тим не менш, деякі відносяться досить скептично до ідеї, що цей крок принесе користь LinkedIn. Майкл Печтер, аналітик Wedbush Securities, говорить, що хоча він і вважає, що сайт є кращим в світі для залучення кваліфікованих кандидатів, він не бачить зв’язок між ним та самою освітою. Він порівнює їх з класами, які пропонують Costco своїм клієнтам.

Інвестори також нещодавно зацікавилися цією справою. В лютому було повідомлено про слабкий прогноз на цей рік, а днем пізніше акції LinkedIn впали більш ніж на 43%, що знизило ринкову вартість компанії майже на $ 11 млрд.

Під час телефонної розмови з інвесторам цього місяця, генеральний директор LinkedIn Джефф Вейнер заявив, що компанія хотіла б приділяти більше часу інтеграції контенту, пропонованого Lynda.com, на свій веб-сайт, а також в інші продукти.

Нагадаємо, що на даний момент LinkedIn використовують більше 400 мільйонів людей в більш ніж 200 країнах світу.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар