Університет Страйєра добре знає потреби своїх студентів

EdSurge розповідає завдяки чому онлайн-навчання може бути цікавим упродовж багатьох років.


Більшість з 40 тисяч студентів вже залучилися до університету Страйєра, де в кожному семестрі заняття проводяться в режимі онлайн. Більшість із них працюють, тому беруть участь в лекціях і завданнях саме в той час, який підходить згідно до їх напруженого графіку. В цьому вищому навчальному закладі постійно намагаються зробити лекції ще зручнішими.

“Багато онлайн-класів є занадто нудними, тому дуже важко протриматися на них хоча б пару років”, – говорить Джо Шефер, директор інформаційних технологій материнської компанії, що дислокується в Вашингтоні, окрузі Колумбія.

“Ми використовуємо науку даних, щоб змінити культуру, відчуття і загальний продукт, перебуваючи в онлайн-класі”.

Протягом останніх трьох років університет співпрацював з аналітичним провайдером Civitas Learning з метою виявлення чинників, які сприяють успіху студентів в онлайн-навчанні. На цьому тижні університет оголосив, що дані, отримані за допомогою цифрових активностей учнів є кращим показником успіху, ніж інші традиційні схеми.

Від панелі приладів до дій

Страйєр охоплює дані про поведінку сотень тисяч студентів, каже Шефер. Університет робить щоденні знімки успіхів студентів шляхом відстеження показників, включаючи час, витрачений на навчальну діяльність та використання додаткових ресурсів. Страйєр використовує “Student Insights Platform”, щоб об’єднати великі обсяги даних і створити повну картину стилю студентської роботи, переваги зворотнього зв’язку, а також можливості для підтримки і мотивації.

Сам Шефер говорить, що в університеті Страйєра постійно задаються питанням “Які моделі поведінки викликають позитивний настрій у студентів?”.

Інструктори можуть не тільки переглянути панелі моніторингу даних про результати роботи студента, а й подивитися, як їх дії впливають на поведінку учнів. “Якщо факультет відправить позитивне повідомлення для студентів, вони зможуть побачити результати на приладовій панелі вже наступного дня”, – розповідає Джо.

Швидкі результати

На цьому тижні Страйєр повідомив, як його використання передбачувального аналізу під час онлайн-курсу з бізнесу поліпшив результати студентів, що знаходяться у групі ризику. Зокрема, студенти, які були в цій групі отримали досить цілеспрямований,  персоналізований зворотній зв’язок від своїх інструкторів. В кінцевому рахунку,  відбулося зниження на 17% тих студентів, що знаходилися в групі ризику.

Шефер спішить повідомити про те, що це всього лише один експеримент із сотень і що Страйєр докладає усіх усиль, аби зрозуміти поведінку студента, тому що кожен випадок відрізняється від іншого. “Ми не використовуємо срібну кулю для поліпшення результатів”, – жартує він. “Ми з’ясували, як отримати 1% покращення з сотні речей, а не 17% за щосб одне”.

Strayer_University_Success_2

Команда, якій не байдуже

Усі онлайн-користувачі Страйєра працюють в парі з тренером на період їх навчання. Ці тренери мають вигляд приладової панелі успішності студентів, проте, відрізняються від факультету. У той час як викладачі бачать дані студентів за якийсь певний курс, тренери мають доступ до того, як студенти показують себе під час усіх своїх класів. В цьому і полягає робота тренера – допомогти студентам обрати класи і досягти успіху в них. “З огляду на світ онлайн-навчання, ми хочемо впровадити якомога більше особистих зв’язків”, – пояснює Шефер.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар