Університет Північної Кароліни запускає аналог “App Store” для навчальних онлайн-додатків

Ресурс EdSurge розповідає як саме у Сполучених Штатах намагаються вирішити питання уніфікації та зручності доступу до освітніх веб-технологій.


Програмне забезпечення для процесу навчання схоже на складний механізм, в якому багато рухомих частин та всі повинні працювати синхронно. Процес його придбання для освітніх закладів також дуже важкий: потрібно узгодити велику кількість нюансів з директором та вчителями, впевнитись в його ефективності та працездатності та багато чого іншого… Університет Північної Кароліни хоче зробити такі покупки менш проблематичними як для викладачів, так і для розробників програм.

Для цього в університеті створено Фонд Технологій Навчання, – каталог заздалегідь затверджених цифрових навчальних продуктів, доступних для покупки 20 тисячам викладачам 17 університетів, затверджених цією системою. Він розроблений для того, щоб зробити Еdtech-рішення про покупку простішими співробітників навчальних закладів. Продавці матимуть змогу закрити угоду набагато швидше, а також набагато більшу базу потенційних користувачів.

“Зрештою, це сприятиме більшій кількості рішень, прийнятих на основі фактичних даних щодо Еdtech”, говорить Меттью Раскоф, віце-президент університету з питань керування технологіями навчання. “Ми будемо купувати продукт, який дійсно працює, а не тільки той, що добре продається”.

Фонд Технологій Навчання спрямований на те, щоб вирішити проблему складних Еdtech-закупівель. Раскоф згадує, як викладачі в кампусі Університета Північної Кароліни схвалили один інструмент в той час, як  викладачі іншої установи казали, що вони не були допущені до його використання, тому що їх юридичний відділ визнав його не сумісним з федеральним законом США про права сім’ї на освіту та недоторканість (От би і нам в Україні такі проблеми!)

За допомогою Фонду викладачі зможуть обирати засоби, які вже були схвалені системою Університету. Будь-яке програмне забезпечення, гра або постачальник Edtech зможуть подати заяву на вступ до мережі. Вони повинні погодитися зі стандартним набором вимог, визначених Університетом, які включають: угоду про конфіденційність, дотримання відповідних законів і правил, а також обмін ціноутвореннями на різних рівнях. Ідея полягає в тому, щоб зробити процес прийняття рішень для викладачів якомога легшим, наче ти завантажуєш програму на телефон, а не як наче ти робиш запит на придбання для системи планування підприємства”, говорить Раскоф.

Для Фонду будуть особливо корисними маленькі школи, котрі були змушені платити більше на душу населення за подібні технології. Школа Наук і Математики Північної Кароліни, з кількістю в 600 студентів, не має такого економічного масштабу, як Університет Північної Кароліни в Чапел-Гілл з 30 тисячами студентів, проте користується цими засобами. Фонд допоможе школам досягти більших знижок на обсяг матеріалу, каже Раскоф.

Фонд побудований на платформі LearnTrials, онлайн-системі управління Еdtech, котра дозволяє користувачам обмінюватися і перевіряти продукцію. “Для викладачів – це як TripAdvisor”, розповідає Карл Ректанус, головний  виконавчий директор LearnTrials. “Вони оцінюють продукти, задають питання та створюють теки”.

Цей підхід допомагає системі наживати капітал на знаннях, що дає Університет, тоді як вони використовують засоби Еdtech у закладах. “Ми отримаємо більш якісну екосистему Еdtech, піднімаючи кращий продукт на вершину рейтингу за допомогою механізму краудсорсингу”, каже Раскоф.

Для постачальників Еdtech, котрі хочуть приєднатися до Фонду, – цей процес займає менше 20 хвилин. Спільний комітет викладачів та завідуючих усієї системи Університету Північної Кароліни розглядатиме ваші заяви. Раскоф, який очолює комітет, очікує, що більшість виробників зробить це, а відгуки викладачів визначать загальний масштаб.

Університет Північної Кароліни провів запуск Фонду для 20 постачальників минулого тижня, і четверо з них подали заяви у п’ятницю.

Раскоф сподівається, що це стане “вирішальним кроком” та дозволить викладачам обрати з широкого спектру засобів, які охоплюють дисципліни. “Це, швидше, екосистема додатків, аніж один великий додаток в системі управління навчанням”, пояснює він.

Постачальники Edtech можуть подати заяву, щоб приєднатися до Фонду Технологій Навчання Університету Північної Кароліни за цим посиланням.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар