Студенти онлайн-курсів навчаються самостійно або шукають допомоги в Інтернеті?

Згідно нових висновків Американського об’єднання інженерної освіти, більшість онлайн-студентів намагаються вчитеся чесно. Надаємо вашій увазі короткий огляд від авторів дослідження.


Сучасні освітні  можуть включати в себе автоматизовані тести для виконання домашніх завдань. Дуже часто, з метою заохочення навчання ці питання можуть бути легко доступними для студентів. Ми намагались визначити, в якій мірі студенти хотіли дати відповідь на запитання в той час, коли рішення були доступними за допомогою простого натискання кнопки. Під серйозною спробою ми маємо на увазі спробу відповісти на питання, принаймні, один раз перед тим, як почати шукати рішення.

Ми проаналізували дані 550 студентів в чотирьох класах публічного дослідницького університету, чотирирічного педагогічного коледжу, а також двох місцевих коледжів. Отриманий відсоток вкрай високий – 84%. Ми також виявили, що 89% студентів дійсно намагалися відповісти на 60-100% питань, а 73% – на 80-100%.

Лише 1% студентів напевно хотіли “обдурити систему”, відповідаючи відразу менш ніж на 20% питань. Таким чином, можна зробити висновок, що студенти намагаються використовувати власні знання, а не просто заробляють бали.

Ми відзначили також, що спроби відповісти самостійно на запитання зменшувалися з тим, як курс прогресував. Проте ми вважаємо, що це зниження було в основному внаслідок втоми або інших суб’єктивних факторів студента, а не зростаючих труднощів. Ми також виявили, що аналіз кожного питання може допомогти авторам знайти деякі з них, які сформульовані незрозуміло або не досить точно.

На додаток, в документі також описаний стиль, за допомогою якого створені ці питання: як вони доповнюють текст, допомагають у навчанні, потребують невеликої кількості часу, завжди включають в себе пояснення, прагнуть іноді розвіяти поширені помилки, створити альтернативні питання, де правильні відповіді, менш імовірно, будуть позначені неправильно, і багато іншого.

За допомогою такої конструкції студенти розуміють, що питання все ж таки варті їх часу та зусиль, і, таким чином, більшість учнів щиро намагаються відповісти на них. Ми також обговорили процеси, які можуть нашкодити, наприклад, призначення надмірної роботи.

Наша філософія полягає не в тому, щоб обмежити спроби наших студентів, а в тому, щоб створити безпечне середовище навчання в той час, як інші види діяльності дійсно можуть отримувати вигоду саме з обмежень.

Колектив авторів дослідження:

  1. Джошуа Сай Єн, студент напрямку “Комп’ютерні науки”, Університет Каліфорнії;
  2. Доктор Алекс Деніел Едкомб, Університет Каліфорнії;
  3. Професор Френк Вахід, Університет Каліфорнії.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар