Розвивайте здібності до письменництва за допомогою цифрових ігор

За результатами дослідження, навчання на основі комп’ютерної гри, поліпшує взаємодію студентів та їх самоефективність під час письмових класів у 14 коледжах і університетах, повідомляє Campus Technology.


Протягом осіннього семестру 2015 року група факультету впровадила засіб Toolwire’s Writing Games. В експерименті приймали участь більш ніж 1000 студентів. Отримані результати показали, що реакція учнів та викладачів базувалася на 530 тисячах хвилин користування технологіями. Інститути, що приєдналися до цього експерименту, включають в себе кілька кампусів в Марікопа, Lone Star, Коледж штату Колорадо, а також Університет штату Каліфорнія і Міський університет Нью-Йорка. Автором дослідження виступив Дуглас Беквіт, старший науковий співробітник Toolwire і професор практики в Університеті штату Арізона.

Згідно з Toolwire, письмові ігри вносять елементи учбового посередництва, щоб допомогти студентам досягти успіху в базових письмових курсах та орієнтовані на подолання так званих “пробілів” у письмових здібностях студентів, і вимоги до робіт на рівні коледжу.

Ігри зосереджені на основних навичках, таких як основи граматики, процес написання, побудова абзацу, перегляд і редагування, а також дослідження і цитати, що використовують “живі відео”, щоб занурити учнів у реальні події прямо на робочому місці. Інші особливості даної платформи включають в себе інтерактивну практику, рекультивацію в режимі реального часу, аналітику продуктивності та елементи гри.

Декілька ключових відкриттів:

  1. 86% викладачів і 70% студентів погодилися, що ігри, побудовані на основі письма, додали освітньої цінності вступним письмовим курсам;
  2. більшість викладачів (79%) і учнів (68%) повідомили, що дані ігри призвели до збільшення письмовх здібностей студентів;
  3. 64% робітників факультету сказали, що письмові ігри дозволили їм більш ефективно використовувати свій навчальний час.

“Студенти оцінили те, як ці ролі на основі досвіду забезпечили інтерактивний і захоплюючий спосіб застосування письмових елементів і процесів в умовах реального часу на робочому місці”, говорить у своїй заяві Тоня Хеджамін, професор Medgar Evers College в Міському університеті Нью-Йорка. “Допомогти студентам поєднати заняття з їх майбутнім кар’єрним успіхом – це потужний спосіб мотивувати їх до навчання”.

З повним звітом дослідження можна ознайомитися на Toolwire site (але спочатку необхідно буде пройти реєстрацію).

Коментарів немає.

Залиште свій коментар