Результати поєднання MВОК з денним університетським навчанням

Доктор Масато Kaджімото з Гонконзького університету нещодавно провів семінар для вчителів, де розповів про свій досвід щодо інтеграції MВОК у навчання на території навчального закладу.


Виробництво MВОК стало глобальною тенденцією, але велике питання все ж таки залишається відкитим: “Як саме MВОК можуть сприяти викладанню та навчанню в кампусі?”.

Доктор Масато Kaджімото з Центру медіа та журналістики Університету Гонконгу недавно поєднав частину своїх лекцій з матеріалом, взятим з масових курсів. Цей курс вперше був запущений в травні 2015 року, а згодом 5 його лекцій з 13 були перепрофільовані для навчання у кампусі. Весь експеримент був націлений на нове розуміння того, як MВОК і навчання у кампусі можуть доповнювати один одного.

На курс зареєструвалося більше 7500 студентів з 147 країн, і це було гарним зразком як для дослідників та аналітиків даних, так і для розробників онлайн-курсів. Вивчаючи набір даних, учні отримують необхідні навички взаємозв’язку між демографією, вивченням моделей (таких, наприклад, як клацання і пошук) та продуктивністю. Цікаво було дізнатися, що студенти, які мали найбільший успіх, не приймали постійної участі в обговореннях на форумі, а це, ймовірно, означає, що їм просто не потрібна допомога з боку однолітків в розумінні самого змісту.

MВОК потім були частково перетворений на матеріал навчання за курсом в кампусі в Універитеті Гонконгу. В процесі перепрофілювання доктор Каджімото додавав до змісту додаткові показання і місцеві приклади. Він навіть включив ідеї і приклади, представлені його учнями під час MВОК, до своїх матеріалів лекцій в кампусі, щоб сприяти міжкультурному обміну знаннями. Процес був відносно легким, як зауважує доктор Каджімото, тому що він міг легко визначити, яка частина курсу в кампусі перетинається з MВОК і запланувати заздалегідь, що потрібно змінити, щоб покращити результат.

Незважаючи на те, що створення МВОК вимагає більше зусиль, ніж читання лекцій перед студентами, доктор Каджімото вважає, що переваги будуть більшими за витрати. Так само, як кожне слово в відеолекції повинне бути записане, так і точний сценарій допоміг доктору Kaджімото зрозуміти, як часто лекції в кампусі повторюються та як час у класі може бути найкраще використаний. Викладання лекцій також призвело до поліпшення участі в діяльності студентів та підвищенню якості обговорення, оскільки учні мали набагато більше часу і мотивації, щоб підготуватися до заняття. Тиск з боку однолітків також є фактором того, що студенти бояться відстати від своїх однокласників.

Спостереження доктора Каджімото були підкріплені студентським опитуванням у кінці семестру, яке показало, що студенти використовували змішаний режим навчання. Один із студентів сказав, що “концепції було набагато легше зрозуміти за допомогою коротких аннотацій на відео”.

Більше 76% учнів також погодилися з тим, що онлайн-лекції дозволили їм краще управляти своїм часом і сприяли їх підготовці до обговорення матеріалу у класі. Коли їх запитали, чи надають вони більшу перевагу лекціям в аудиторії, більше 62% відповіли ні. За словами доктора Каджімото, це показує, що “МВОК і навчання в кампусі дійсно можуть допомогти один одному”.

Курс “Making Sense of News” був знову запущений на платформі edX. Приєднуйтесь до нього та реєструйтеся прямо зараз!

Коментарів немає.

Залиште свій коментар