Переосмислення практичної користі та економічної вигоди МВОК

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, коментує способи отримання реального прибутку для сервісів та авторів масових онлайн-курсів. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Саме завдяки масовим курсам вища освіта почала переосмислювати старі концепції, що дають збій в сучасних умовах: починаючи зі способів подачі інформації і закінчуючи аналізом критеріїв успішності освітнього процесу. І мова тут йде далеко не про показники завершення курсу.

Окрім цього, вони також впливають на зміну думки щодо повернення освітніх інвестицій (ROI). Деякі курси пропонують платні завірені сертифікати, але лише невелика частина студентів насправді за них платить. Отже, що ж університети та провайдери МВОК насправді отримують від курсів?

У новій статті для The Hechinger Report, проректор онлайн-освіти Університету штату Пенсільванія Крейг Вейдеман викладає деякі думки щодо інвестицій для МВОК, яким, як він визнає, “важко надати кількісну оцінку, маючи на увазі грошове питання. Але це зовсім не означає, що воно тут недоречне”.

Проректор онлайн-освіти визначає чотири галузі інвестування:

  • Професійне залучення кандидатів і випускників. Створення студентами МВОК  геоінформаційної системи Університету штату Пенсільванія призвела до 400% збільшення трафіку на сайт навчального закладу. Це прямий шлях до комерційного успіху подібних проектів.
  • Створення спільнот учнів. Учні епідеміологічних МВОК Пенсільванського університету,  від студентів середньої школи до лікарів і професіоналів охорони здоров’я, контактували, щоб обговорити вакцинації та здоров’я населення.
  • Використання компонентів МВОК в традиційних курсах. Викладачі університету Пенсільванії використовували лекції МВОК та інші ресурси в своїх традиційних індивідуальних і дистанційних курсах.
  • Використання МВОК для проведення досліджень. Викладачі університету Пенсільванії також використовують інформацію, яку отримують від учнів масових курсів, для власних науково-дослідних робіт.

Також було згадано й про інші області інвестування, які було обговорено в блозі за минулі кілька тижнів: вдосконалення освітніх технологій, наприклад, нова відео платформа від Массачусетського технологічного інституту LectureSpace; допомога освіті реагувати на швидкі зміни; ліквідація розриву між школою і роботою. За словами Крейга Вейдемана, ці інвестиції можуть не бути грошовими, але вони, як і раніше, важливі.

Які ще, на Вашу думку, є галузі інвестування для МВОК?

Коментарів немає.

Залиште свій коментар