Організація спільноти у Facebook збільшує відповідальність учасників масових курсів

Education News розповідає про нове досліждення, завдяки якому ми зрозуміли, як краще організувати взаємодію учнів під час проходження МВОК.


Під час досліджень порівняли, як учні МВОК використовують пов’язанні з курсом сторінки у  Facebook та власні форуми й повідомлення навчальної платформи. Було визначено, що більша частина студентів надає перевагу використанню спільноти у соціальній мережі. Учасники розповіли дослідникам, їм значно більше до вподоби соціальні медіа-сторінки, а не вбудовані у курс додатки.

Дані для цих досліджень були зібрані з трьох курсів платформи Coursera, та зі сторінок у  Facebook. Дослідники використовували додатки для  соціальної мережі, які допомогли збирати дані студентської активності у кожній групі. Індивідуальна активність складалася з даних про лайки, відгуки та коментарі, які потім були проаналізовані на обох сайтах.

Результати дослідження говорять, що студенти в группах  Facebook, які мали навіть меншу кількість учасників, ніж відповідвідні сторінки курсів, є більш залученими у навчальний процес. А  відповідвідні сторінки курсів використовуються студентами лише як допоміжні засоби комунікації.

У той час, як менш ніж 10% користувачів Coursera пишуть пости на форумі платформи, у трьох групах курсів проявили активність у середньому 28%  користувачів Facebook.

Саїнг Дженг, представник Microsoft, вважає, що це дослідження сформулювало головну задачу для розробників і викладачів МВОК, яка полягає у збереженні студентів, які приймають участь у курсах. Приблизно 90% від тисяч учасників, які записуються на онлайн-курси, залишають його протягом перших двох тижнів. Вона вірить, що саме соціальні медіа зможуть допомогти у вирішенні цієї проблеми.

Дослідники також дійшли до висновку, що інтерфейс  Facebook має деякі інструменти, які поки що неможливо додати до  інтерфейсу платформи масових курсів. Наприклад, можливість співпрацювати з іншими студентами або спілкуватися з керівниками, та вчителями.

“Сучасні платформи, на яких базуються відкриті курси, не дають можливості студентам співпрацювати один з одним. Також зараз не передбачені канали для спілкування між студентами та вчителями. Соціальні медіа стали таким каналом для студентів”, стверджує Дженг, яка ще в недалекому минулому вчилася у докторантурі университету Пенсільванії.

Дослідники пояснюють, що одною з переваг Facebook є використання справжніх імен. На форумах індивідуальних курсів є можливість написати будь-яке вигадане ім’я, що на їх думку зменшує відповідальність учасників.

“Завдяки справжнім іменам у інших студентів складається враження, що вони спілкуються з реальною людиною. Можливо це допомагає скоріше влитися у коллектив і викликає довіру до його учасників,” додає Саїнг.

Вкрай зручно, що  Facebook надає учням можливість взаємодіяти з професорами. Тут можна дивитися його пости, відповідати на них або відправити приватне повідомлення.

На додачу, завдяки групам у  Facebook, студенти можуть продовжувати спілкування і після закінчення курсів протягом довгого часу, навідміну від форумів МВОК, які закриваються після закінчення тижневого курсу. Також пости й відгуки у соціальній мережі організовані краще, ніж дошки оголошень, які потім губляться між іншими відгуками у стрічці новин.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар