Навчальний сервіс Brainly отримав 15 мільйонів доларів на розвиток

Зовсім нещодавно портал EdSurge розповів про черговий успіх нового польского стартапу, який допомагає школярам із домашніми завданнями.


Культура суспільства та система освіти значно відрізняються по всьому світу. Але, незалежно від цього, кожному учню доволиться виконувати свою домашню роботу. Ось чому так багато школярів звертаються за допомогою до Інтернету. Статистика Brainly демонструє, що це більш ніж 60 мільйонів користувачів з 35 країн.

Южноафриканська медіа-спілка Naspers (по деяким розрахункам найбільша компанія Африки) нещодавно інвестувала 15 мільйонів доларів в польський стартап домашніх завдань Brainly, який базується в Кракові. Попередні інвестори General Catalyst Partners та Learn Capital також зробили свій внесок. Таким чином загальна сумма залучених коштів вже сягнула 27 мільйонів доларів.

Brainly був заснований трійкою ентузіастів. Спочатку це була невелика онлайн-спілка, у якій студенти університету обговорювали домашню роботу зі своїми керівниками. Додаток працював по принципу Quora або Yahoo Answers: студенти писали свої запитання та отримували відповіді. Лише за один рік програма залучила мільйон польських користувачів та стала доступною у Росії та Турції. Весною 2014 року відкрився офіс у Нью-Йорку, в якому зараз працює вже 10 співробітників (доречі, компанія планує подвоїти кількість працівників до кінця цього року, залучивши нових інженерів і маркетологів).

Отже, це вже третій раунд інвестування для стартапу, хоча він досі не приносить прибутків. Генеральний директор компанії Міхал Боркоські вважає, що в найближчому майбутньому в додаток будуть включені платні курси та сервіси, які допоможуть при вступі до університету. Саме в цьому розробники бачать очевидне джерело прибутків. Але, зараз:

”Brainly розширюється та нашим головним завданням є залучення якомога більшої кількості студентів по всьому світу”, розповідає Міхал.

Сам додаток включає систему оцінювання, яка нагороджує користувачів балами за відгуки. Є можливість позначити невірну відповідь або поскаржитися на неї. На сервісі працюють приблизно 1,000 модераторів, вони постійно слідкують за якістю відгуків. В компанії впевнені − питання також треба перевіряти. Є різниця між допомогою з домашніми завданнями та шахрайством. Саме це стало і головною турботою пана Боркоські.

Модератори відповідають за розпізнавання та видалення підозрілих питань. Але, навіть якщо швидко переглянути головну сторінку новин, можна побачити, що більшість користувачів просто копіюють питання зі своїх тестових аркушів та шукають прямі відповіді, але не пояснення. Контроль якості є одним головних завдань компанії.

Боркоські наполягає на цьому: “Метою компанії є надати можливість кожному учню вчитися самостійно”.

Він характеризує Brainly як “соціальну освітню платформу”. Замість простих питань і відповідей творець платформи сподівається в майбутньому побачити глибокі діалоги та дискусії. Користувачі мають звертатися до Брейнлі не лише за простими відповідями, але й “за обговоренням серйозних та глобальних тем”.

Після швидкого зростання якості пошукових систем та подібних сервісів домашніх завдань, у педагогів з’являється занепокоєння. Чи є взагалі якась користь від домашньої роботи у цифрову епоху? Врешті-решт, усі відповіді можна знайти в інтернеті. Пан Боркоські вважає, що домашні завдання все ще мають сенс:

“Для того, щоб отримати деякі навички і зрозуміти якісь речі, потрібна практична робота”.

Компанія проводила соцопитування і виявила, що більш ніж 60% школярів взагалі не отримують жодної допомоги від своїх рідних та вчителів. Стартап допомагає з’єднати таких учнів з фахівцями. В майбутньому Brainly збирається стати для учнів чимось більшим, ніж інформаційним порталом:  “Ми хочемо залучити студентів до нових відкриттів та розвивати новаторські ідеї разом з ними”.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар