Навчальний онлайн-стартап Yup щойно зібрав $4 мільйони

Бажаєте зробити будь-яке домашнє завдання… З цим новим та зручним сервісом увас не виникне жодних проблем!


Освітницькі компанії зазвичай не надають жодних гарантій щодо повернення грошей, якщо їх продукція та послуги не призводять до результатів. Проте, edtech-підприємець Нагуіб Савіріс пішов на ризик, пообіцявши: “Якщо ми не покращимо результати наших учнів, я закрию компанію”.

Кошти у розмірі $4 мільйонів були зібрані для запуску навчальної онлайн-програми Yup (так, це справжнє ім’я сервісу!). Фінансування надходить від інвесторів і нових учасників, які включають в себе фонд StartX Стенфордського університету і SOMA Capital. Загальна сума інвестицій вже склала $7,5 млн.

Савіріс народився і виріс в Єгипті та навчався в Стенфордському університеті, перш ніж став підприємцем. Його першою спробою була підписка на доставку продукції, яка не виправдала себе. У 2014 році він створив додаток MathCrunch, що дозволяє студентам спілкуватися зі своїми наставниками для допомоги у виконанні домашніх завдань з математики.

 

Це ім’я виявилося нетривалим, оскільки Савіріс хотів, щоб додаток торкався й інших предметів. Замість того щоб створювати окремі додатки під назвою “PhysicsCrunch” і “ChemistryCrunch”, він вирішив вигадати просте ім’я з трьох букв. До того ж, якщо додаток забажає торкнутися сфери технологій, це створить певний конфлікт з відомим сайтом TechCrunch.

Слово Yup, як відтепер називається стартап, “якнайкраще підходить для нашої назви”, – говорить Савіріс в інтерв’ю з EdSurge. Він вже навіть отримав права на Yup.com. Доречі, деякі edtech-компанії змінювали до шести назв своєї продукції перш ніж досягти цього.

Ось як працює наша програма. Студенти фотографують проблему з математики, хімії або фізики та зв’язуються з експертом даної галузі. За допомогою системи обміну повідомленнями, вчителі мають змогу користуватися “персоналізованим запитом навчання”, розробленим компанією під час вирішення завдання. Це рубрика, що складається з 4 кроків та пояснює, як кожен викладач повинен взаємодіяти з виявленням так званих пробілів у розумінні. Кожний урок закінчується тим, що керівник вводить нову проблему для того, щоб зрозуміти, як учень розумає основні концепції.

Переконатись, що Yup представляє собою онлайн-сервіс, який дійсно допомагає студентам навчатися, а не тільки платити за правильні відповіді – головна ціль Савіріса.

“Ви можете створити інтернет-платформу навчання, яка допомагатиме студентам обманювати викладачів, але це не покращить результатів учнів”, – говорить він.

Щоб забезпечити дотримання цієї концепції усі уроки перевіряються менеджерами (імена студентів і особисті дані анонімні), які доповідають викладачам про те, як добре вони слідують рубриці.

Egyptian tycoon Naguib Sawiris speaks during an interview with Reuters at his office in Cairo November 14, 2013. Sawiris, whose family controls the Orascom corporate empire, said he would invest $1 billion in Egypt in 2014 and warned that urgent measures were needed to save the economy from collapse.      To match Interview EGYPT-SAWIRIS/      REUTERS/Mohamed Abd El-Ghany (EGYPT - Tags: POLITICS BUSINESS) - RTX15DHS

Більше 300,000 користувачів вже підписалися на Yup. 65% з них – учні середньої школи, як стверджує Савіріс. Компанія пропонує щомісячну сплату у розмірі $ 6,99, що надає студентам 30 хвилин навчання, проте, якщо вони хочуть, то можуть брати більше додаткових хвилин. Існує також сплата у сумі $ 49,99 в місяць за необмежену кількість уроків.

На даний момент компанія запускає свій додаток в декількох школах, а також планує введення досліджень ефективності з науково-дослідними організаціями цього літа і восени. Савіріс очікує результатів до кінця року. Це так звані випробування з високими ставками:

“Якщо ми не підвищимо впевненість студентів, їх оцінки або інші ключові показники, я закрию додаток”, – наполегливо повторює творець.

Не дивлячись на те, що ці слова змушують інвесторів здригнутися, ствердження Савіріса може відновити віру, яка останнім часом прирівнялась до “шахрайської структури”. Він не хоче, щоб додаток задовольняв потреби студентів, які просто хочуть, щоб хтось зробив їх домашнє завдання. “Я вважаю, що галузь онлайн-навчання була одним з найбільших розчарувань”, – коментує Савіріс. “Замість того, щоб створити навчання один на один, ми отримали некеровану допомогу у вирішення домашніх завдань замість самих студентів”.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар