Lumosity має сплатити штраф за введення в оману користувачів курсів з тренування мозку

Як повідомляє Education News, розробник популярного веб-сервісу Lumos Labs має сплатити $2 млн. за надання недостовірних даних по серйозним медичним питанням.


Компанія рекламувала свій набір з 40 ігор як рішення для захворювання слабоумства та інших неврологічних станів, на додаток до твердження, що це покращило б роботу і успішність в школі. Федеральний закон говорить, що даний продукт може бути використаний для лікування або запобігання серйозним захворюванням тільки якщо він був схвалений Управлінням продовольства і медикаментів. Сервіс Lumosity цій вимозі не відповідає.

Ніколас А. Перський з Lexicology пише, що Федеральна комісія з торгівлі віднеслась до проблеми з відсутністю рецензованих досліджень, щоб підтвердити претензії до Lumos Labs. Дослідження, що підтримує переваги Lumosity (окрім одного з них, що порівнює програму регулярної практики з кросвордами), було виконано тим же Lumosity або його колегами, порушуючи правила Федеральної комісії про заборонені зв’язки між компанією і її прихильниками. Розробник мозкових тренажерів успішно довів, що з часом користувачі покращили свої навички в іграх, проте не мав багато доказів щодо покращення медичного стану.

Компанія також змовчала про те, що деякі свідчення щодо її успіху були отримані корупційним чином. Директор Відділу із захисту прав споживачів Джессіка Річ говорить з цього приводу:

“Lumosity маніпулював страхами споживачів з приводу пов’язаних з віком когнітивних порушень, пропонуючи свої ігри, котрі можуть запобігти втраті пам’яті, слабоумству і навіть хворобі Альцгеймера. Але в дійсності просто не мав достатньо знань, щоб довести свої слова до справи”.

Lumos Labs не визнав ніяких порушень зі свого боку, навіть, більше того, заявив, що останнім часом не використовував жодних термінів, пов’язаних з захворюваннями, в рекламних кампаніях і що видалив багато з найбільш спірних тверджень зі свого сайту, пише Дженніфер Алсевер з Fortune. Він також вказав на недавнє рецензоване дослідження, яке було опубліковано в журналі pLOS One і підтримав Lumosity.

Федеральна комісія з торгівлі скоротила суму з $50 до $2 млн через фінансовий стан компанії. Незважаючи на штраф, компанія планує продовжувати дослідження та надавати свої послуги користувачам.

Генеральний директор Стів Берковіц налаштований вкрай позитивно: “Ми знаходимося на етапі створення нового освітнього напряму, що досить швидко розвивається. Дуже багато досліджень вже було зроблено, але набагато більше ще попереду”.

За словами Меган Роуз Дікі з Tech Crunch, Lumosity також зобов’язаний повідомити всіх своїх клієнтів, які підписалися на план автоматичного оновлення в період з 2009 до 2014 року, щодо заяв Федеральної комісії з торгівлі і дати їм можливість скасувати підписку. До курсів з тренування мозку учені віднеслися скептично. У 2014 році понад 70 експертів опублікували заяву, назвавши їх “часто перебільшеними”, повідомляє Ребекка Лі з CBS News.

Федеральна комісія з торгівлі порушила обманні маркетингові справи проти чотирьох компаній, таких як Lumosity, в минулому році. Комісар Федеральної комісії з торгівлі Джулі Брілл виступила із заявою:

“Я попереджаю Lumosity і інші компанії щодо висунення тверджень, котрі перебільшують переваги цих продуктів або оманливо натякають на те, що покращення в налаштуваннях ігор ведуть до реальних переваг”.

Нагадаємо, за період свого існування Lumos Labs залучив $67,5 млн. венчурного фінансування з тих пір, як був заснований Кунаром Саркаром і Майклом Скенлоном в 2005 році.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар