Лабораторія віртуальної реальності досліджує нові захоплюючі види навчання

Американський освітній ресурс “The Chronicle of Higher Education” розповідає про лабораторію дослідження віртуальної реальності.


Саме тут, в університеті штату Меріленд, віртуальна реальність стає справжньою. Брендан Айріб, співзасновник компанії Oculus VR, навчався у ньому цілих два семестри ще у 1996 році, а його минулорічне пожертвування в 31 мільйон доларів стало найбільшим в історії навчального закладу. Лабораторію віртуальної реальності, яка має назву Аугментаріум, була створена наприкінці 2014 роки завдяки фінансуванню Національного наукового фонду. І наразі дослідники віртуальності працюють над проектами в галузі охорони здоров’я, громадської безпеки та освіти.

“Це новий спосіб спілкування і навчання, досі навіть уявити все це було просто неможливо”, розповідає Амітаб Варшенхей, директор кафедри передових комп’ютерних досліджень.

Варшенхей досліджує способи обробки інформацію людським мозком та намагається відтворити їх завдяки сучасним електронним пристроям. Він детально пояснює яким чином ці технології будуть масово використовуватись у найближчому майбутньому. Наприклад, студенти-архітектори зможуть гуляти будівлями, які вони ще проектують, щоб оцінити всі їх переваги та недоліки до процесу будівництва.

“З рівнянь та папірців це не завжди можна зрозуміти”, іронізує Амітаб.

Завдяки 3-D окулярам можно дивитись фільм про захоплюючу медичну процедуру. А отже, вже зовсім скоро масові відеокурси для хірургів та офтальмологів стануть доступні широкому загалу.

Сьогодні завдяки 3-D окулярам є змога лише дивитись та мінімально впливати на віддалений процес хірургічної операції. Але кінцева мета дослідників − повністю контролювати такі складні речі на відстані.

Технологія віртуальної реальності ще зовсім молода, тому гарнітури, подібні до Oculus Rift, мають суттєві недоліки. В комп’ютерні ігри грати можна, але використовувати повсюдно в лікарнях, магазинах і класних кімнатах ще, мабуть, зарано. Навіть Амітаб Варшенхей не знає скільки часу займуть дослідження. “Зараз технологічні пристрої віртуальної реальності занадто великі та дорогі,” каже він, “але ж ви пам’ятаєте як швидко телефони стали маленькими.”

Розробка смартфона тривала близько 20 років. Варшенхей очікує, що і технологія віртуальної реальності буде слідувати аналогічною часовою шкалою: “Хоча, враховуючи емоційну та економічну привабливість проекту, це може трапитись набагато швидше. Смартфони такі дива не зроблять точно!”

Для галузі дистанційного навчання це буде нова революція. Слухаючи лекцію завдяки навушникам та звичайній веб-камері ви зможете відчувати себе як у звичайному класі. Єдина відмінність від реального лише в тому, що там одночасно зможуть знаходитись мільйони учнів.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар