Китайські навчальні стартапи почувають себе погано останнім часом

Експерти вважають, що більшість начальних онлайн стартапів у Китаї будуть змушені закритися у цьому році через відсутність прибутку, повідомляю Education News.


За останні два роки у Китаї створили велику кількість різноманітних МВОК, але майже всі вони не користуються попитом. Підприємці тримаються подалі від цієї індустрії та не поспішають вкладати туди свій капітал.

“Більш ніж 30 зі 110 більш відомих китайських освітніх стартапів вже припинили свою роботу”, − повідомляє Селіа Чен у газеті South China Morning Post.

Існуючі компаныъ насилу стримують збитки, а розвитку нових компаній заважає зменшення активності китайських інвесторів. Згідно з даними Інтернет-Освітнього Дослідницього Інституту у Китаї лише 5% освітніх онлайн-компаній мали прибуток минулого року. Незважаючі на цю похмуру статистику у 2015 році підприємці з ентузіазмом інвестували кошти в онлайн освіту. 19 з 90 компаній частинами отримали більш ніж $20 мільйонів, а деякі одержали навіть більше $100 мільйонів.

Китайська економіка є другою за величиною у світі, тому ринок онлайн-освіти розширюється дуже швидко: галузь мала продажів на майже 119.2 мільярдів юаней у 2015. Очікують, що вони зростуть до 204.6 мільярдів до 2018 року.

Тонг Чже, виконавчий директор Партнерс Кепітал Інтернешнл у Гонконгу, вважає, що навчальним стартапам дуже важко побудувати бізнес-модель, завдяки якій вони отримають прибуток. Ось що він каже:

“Багато з наших підприємств аналогів стали банкрутами, бо не змогли правильно скористатися інвестиціями. Тепер вкладники прискіпливіше відносяться до компаній цієї галузі”.

Тук Лай Кох, виконавчий директор та співзасновник ШунВей Кепітал, також погоджується з цією думкою: “Інвестори дуже раціональні і потребують багато часу на роздуми щодо нових витрат”.

Уповільнення темпу інвестування торкнулося мабуть усіх галузей материкового Китаю. Вкладення грошей в технологічні стартапи впало на 28%: з $2.5 мільярдів до $1.8 мільярдів між першим кварталом 2015 та першим кварталом 2016 року. 2015 рік здавався піковим для інвестицій, але рівень впав через проблеми на фондовій біржі, гадає Тонг.

І це навіть не зважаючи на те, що велика кількість китайських студентів цікавиться онлайн-освітою, особливо курсами проектування та комп’ютерними науками. А серед компаній, позиції яких зросли на китайському ринку МВОК присутні Udemy (яка нещодавно отримала $60 мільйонів з фонду компанії Насперс) та 51Talk від China Online Education Group.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар