Кількість дистанційних учнів невпинно продовжує зростати

Річний звіт дослідження компанії Babson Survey Research Group продемонстрував надзвичайні успіхи Інтернет-освіти. З 2014 по 2015 показники росту суттєво перевищили позаминулорічні.


Загальна цифра аплікантів стала більша на 3,9%. Доречі, це при тому, що чисельність студентів у системі вищої освіти знизилася.

Також, в минулому році, менша кількість академічних лідерів США стверджувала, що онлайн-навчання має для їх закладу вирішальне значення (було 71%, стало 63%). В школах та коледжах з найбільшим числом дистанційних учнів стверджують, що підтримка “цінності та легального юридичного статусу” онлайн-освіти складає в середньому 29%.

Приблизно 71% представників керівних органів навчальних закладів підтверджує, що результати дистанційного навчання або однакові з денним, або навіть кращі. Вкрай важлива новина, враховуючи, що такий досвід має лише 1 з 4 учнів країни.

Ми бачимо, що ринок інтернет-освіти став надзвичайно привабливим як для традиційних навчальних закладів, так і для веб-сервісів. Всі вони намагаються знайти зручні схеми для обслуговування студентів, що потребують більш гнучких можливостей навчання. Наразі, лідерство в бакалавраті дистанційної освіти тримають державні установи (73%). Втім, зростає і кількість недержавних організацій, що надають такі послуги. Враховуючи швидкі та динамічні зміни у цій сфери вже завтра ситуація може радикально змінитися.

Нагадаємо, що подібні опитування стосовно якості онлайн-освіти проводяться з 2003 року.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар