Дослідження: які ігри все ж таки корисні для освіти?

Campus Technology розповідає про нову цікаву теорію ефективності комп’ютерних іграшок для підлітків.


Забудьте про правильні навчальні ігри для ваших дітей. Нехай вони використовують ті, які полюбляють – Minecraft, World of Warcraft, Call of Duty, – а потім вже обирають ті, які можуть бути корисні для них з точки зору навчання. У новому дослідженні Університет штату Пенсільванія намагався розкрити цей процес.

Гра “Gaming 2 Learn” частина Learning Design & Tech на сьогоднішній день вже запронована онлайн за допомогою World Campus. Викладач Алі Карр-Челлман, який колись опублікував статтю під назвою “Нам потрібно більше ігор в школах”, стверджує, що в центрі уваги курсу лежать комерційні ігри, щоб зацікавити студентів за рахунок технологій, які вони використовують в повсякденному житті.

Учні, які беруть участь в процесі, створюють проект, в якому обирають комерційну гру і описують, як саме вона пов’язана з обраною ними галуззю контенту. Вони також спостерігають за тим, як інші діти грають в їх улюблені ігри та приєднуються до них, а потім розповідають про свій досвід.

“Багато вчителів й зовсім не знають, в які ігри грають діти”, говорить Карр-Челлман у своїй статті. “То ж як ми можемо виносити судження стосовно цих або інших ігор? Спостерігаючи і беручи участь у грі, наші студенти зможуть побачити їх освітню цінність на власні очі.

У своєму дослідженні Карр-Челлман повідомив про навички, які здобувають учні у ході гри, в тому числі такі, як робота в групі, спілкування і наполегливість.

“Технології продовжуватимуть зростати і змінюватися”, зазначає він. “Педагоги повинні навчитися ефективно використовувати усі види технік. Цей курс говорить про те, що навіть за допомогою комерційних відеоігор студенти багато чому навчаються”.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар