Для вивчення фізики знадобляться лише іграшкові автомобілі та Інтернет

Education News розповідає про новий чудовий приклад змішанного навчання − автомобілі компанії “Hot Wheels” можуть бути використані, щоб допомогти четвертокласникам у навчанні.


Новий чудовий приклад змішанного навчання − автомобілі компанії “Hot Wheels” можуть бути використані, щоб допомогти четвертокласникам у навчанні з фізики.

Дослідження було проведене Джулі Maрш, дослідницею зі школи освіти Університету Південної Каліфорнії, і Mорганом Полікоффом, дослідником і доцентом того ж університету. Пара спостерігала за учнями в 49 класах, розташованих в Південній Каліфорнії, які використовували навчальну програму під назвою “Speedometry”.

Згідно з результатами, студенти, які використовували навчальний план “Speedometry” отримали, в середньому, вищі результати за 20 питань з математики і природничих наук, ніж їх однолітки, які не використовували навчальний план. Стороння компанія була використана для надання допомоги в розробці та введенні оцінок.

Додаткові результати свідчать про те, що іграшки у вигляді автомобілів можуть допомогти учням зменшити негативні емоції щодо природничих наук та математики, допомагаючи при цьому підвищити впевненість у собі вчителя, викладаючи той або інший матеріал.

Розроблений в 2015 році, навчальний план “Speedometry” використовується протягом двох тижнів, з планами уроків, які потребують 45 хвилин в день. Вчителі зосереджуються на таких темах, як кінетична і потенційна енергія.

Класи, що беруть участь у цьому отримують комплект “Speedometry”, який поставляється з автомобілями, трасами і гравітаційними затискачами на додаток до планів уроків, які можна завантажити прямо з веб-сайту. Викладачі також мають доступ до відео та інструкцій, які допомагають їм підготуватися до кожного уроку.

Марш говорить, що мета програми полягає в тому, щоб підвищити довіру вчителів в їх здатність викладати науки. Проте, вона також додає, що короткочасне зниження довіри є нормальним, коли вводиться новий навчальний план.

“Для мене це дуже важливо, тому що ми знаємо, як багато вчителів початкової школи просто бояться викладати математику або інші науки”, – розповідає Марш.

Дослідники також звертали увагу на гендерні ролі при розробці навчального плану. Оскільки “Hot Wheels”, як правило, вважається, іграшкою, якою хлопчики грають частіше, ніж дівчата, дослідники вважали, що навчальний план може допомогти збільшити жагу до навчання саме хлопчиків. Полікофф стверджує, що проблема не виникла в ході попередніх випробувань або самого дослідження, так само, як і не було будь-яких відмінностей при спостереженні студентів з обмеженими можливостями.

Hot_Wheels_help_in_Physics_2

Проте, він все ж таки додає, що “вчителі, коли ми їх запитали, вважають, що навчальна програма була більш ефективною для хлопчиків, аніж для дівчаток”.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар