Для інженерних онлайн-курсів розробляють віртуальний 3D-клас

За повідомленням Campus Technology професор кафедри проектування та промислового будівництва Університету штату Пенсильванія отримав грант близько $40,000 для дослідження штучної реальності та її використання для дистанційного навчання технічного фаху.


Напрямок діяльності викладача: інформатика та інженерія, саме цим темам буде присвячене дослідження. Точна сума гранту, отриманого від Пенсильванського державного центру сприяння інноваціям в освіті (COIL) склала $38,745. Додаткове фінансування проектів пов’язано з загальним погіршенням по країні викладання технічних дисциплін.

Ось що сам професор Конрад Такер розповідає про дослідження: “Результати наукової праці мають потенціал створення інтерактивної середи для онлайн-учнів. Нам необхідно перетворити пасивний досвід та споживання інформації в віртуальну співпрацю та створення якісного продукту на її основі”.

Такер та його команда намагатимуться відповісти на питання “Чи є відмінності в навчанні між учнями традиційного академічного середовища та студентами, які співпрацюють за допомогою експериментів у віртуальній реальності в аналогічних проектах”?

Для цієї мети створюється спеціальний віртуальний інженерний клас. Будуть оцифровані у 3D всі реальні предмети середи, включно з дошками та інструментами. Для взаємодії з приміщенням і оточенням студентам буде запропоновано використовувати шолом віртуальної реальності Oculus Rift VR.

“Учні, які знаходяться на значній відстані один від одного, матимуть змогу навчатися та експериментувати разом так само, ніби знаходяться в інженерному класі на території університету”, сподівається професор Такер.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар