Дізнатися більше про страшну хворобу можно завдяки МВОК

Education News повідомляє, що дослідники з Університетського коледжу Лондона Тімоті Шекспір, Себастіян Кратч та Нік Фокс створили перший масовий відкритий курс про вплив деменції на людину.


Програма “Багатогранність деменції” розповідає про чотири наслідки цієї хвороби. Курс виходить 14 березня та є безкоштовним.

Деменція є одним з найбільш серйозних захворювань в області глобальної охорони здоров’я в XXI столітті. Вона вразила більше 40 мільйонів людей по усьому світу. Проблематика хвороби має величезний вплив на розвиток сучасного суспільства, ми повинні зрозуміти її глибше щоб кваліфіковано допомагати людям, закликають вчені.

Керівники курсу включають в себе таких високо кваліфікованих професіоналів, як клініцистів і вчених з Інституту неврології і психіатрії. Крім того, учасники матимуть змогу почути реальні історії від людей з даним діагнозом і їх родичів. За словами Alzforum, за три тижні до офіційного запуску, понад 8000 осіб, в основному, зі Сполученого Королівства, були зачислені на курс. 1200 з них вже написали свої історії на форумі.

Курс складається з двох годин навчання на тиждень протягом одного місяця. Учасники будуть переглядати інформативні відео, читати статті і активно обговорювати їх зміст задля кращого розуміння наслідків деменції. Мета полягає в тому, щоб збільшити загальні знання про хворобу в умовах недостатньої інформованості суспільства.

FutureLearn, соціальна цифрова платформа навчання, що належить Відкритому університету, проведе даний МВОК. Для глибоко зацікавлених в цій області учасників, курси також пропонують документальні відео-інтерв’ю, дослідження з історії, статті в Інтернеті та вікторини, пише Newswise.

Компонент соціального навчання є найбільш характерною рисою МВОК, коментує Тімоті Шекспір на FutureLearn. Правильні зворотний й особистий зв’язки та обговорення є невід’ємною частиною процесу навчання, саме тому курс був побудований таким чином, що є поле для коментарів, де учасники можуть поділитися своїм особистим досвідом з іншими членами групи.

Вчений додає: “Цей соціальний компонент працює набагато краще, коли учні використовують курс в режимі реального часу, тобто, “йдуть в ногу” з щотижневою сучасністю. Проте, кожен учень може пройти курс у будь-який зручний час, що дозволяє людям по усьому світу пристосовувати його до свого робочого графіку”.

Ряд учасників отримають безліч переваг від цього курсу. Фахівці з медичної допомоги − медсестри, логопеди, лікарі − які тісно співпрацюють з людьми середнього і літнього віку зможуть покращити свої навички щодо розпізнавання прихованих симптомів. Наприклад, більш кваліфікований офтальмолог може негайно направити пацієнта, який може читати дрібний шрифт, але не саму назву до невропатолога, аніж втрачати цілий рік, експериментуючи з численними окулярами. Постачальки первинної медико-санітарної й психіатричної допомоги зможуть навчитися наступного разу, коли пацієнт прийде на консультацію, розпізнавати ці рідкісні прояви швидше.

Молодші, менш досвідчені дослідники, зацікавлені у цій галузі, зможуть переглянути своє сприйняття, бачачи наслідки цих видів захворювань у постраждалих пацієнтів і їх сімей. Соціальні працівники й інші службовці, наприклад, зможуть краще визначати причини дисфункції і відчаю, котрі вони спостерігають у хворих.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар