Асистент викладача Технологічного інституту Джорджії не людина, а робот!

Портал Futurism розповідає про майбутнє, яке зовсім поряд з нами. В якому людям допомагає навчатися штучний інтелект.


Платформа IBM випустила ряд чудових речей з моменту свого створення. Роботи в магазинах роздрібної торгівлі, які на даний момент працюють на команію, є віртуальними помічниками і, звичайно, інтелектуальними створіннями. Якщо ви вперше про це чуєте, то інформуємо, що андроїди вже мають здатність розуміти, навчатися, відчувати та переживати.

Ахшок Гоел, професор Технологічного інституту Джорджії, нещодавно продемонстрував, як саме використовує машину в якості одного із своїх асистентів. “Джилл Вотсон” виконувала регулярну роботу для Гоела, відповідаючи на запитання студентів на форумі та нагадуючи їм про майбутні важливі дати по електронній пошті. Все це відбувалося таким чином, що студенти навіть не розуміли, що спілкуються з автоматом.

Для того, щоб навчити робота, дослідники інституту використовували Джиллу під час обговорення матеріалу на форумі і навчили її, таким чином, використовувати попередні відповіді, щоб відповісти на запитання.

“Наші співробітники просто втомилися б відповідати на усе це”, – пояснює Гоел, і додає, що студенти часто розміщують по 10,000 повідомлень протягом семестру.

Також він стверджує, що протягом року Вотсон зможе відповісти на 40% усіх запитань студентів, що дозволить людям вирішувати більш складні технічні завдання.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар