МВОК та глобальна демократизація вищої освіти

Анант Агарвал, засновник Edx, в інтерв’ю для EvoLLLution ділиться своїми поглядами на майбутнє онлайн-освіти. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Масові відкриті онлайн-курси зайняли своє місце на сцені вищої освіти з плином часу. Протягом чотирьох років, починаючи з 2012, який був названий роком МВОК, цей механізм пройшов крізь великі зміни, продовжуючи невпинно створювати нові пропозиції, залучаючи нових учасників та освітніх партнерів. Усі три найбільші провайдери онлайн-курсів − edX, Udacity і Coursera − підкреслюють глобальну демократизацію вищої освіти як головне досягнення, але що це означає насправді?

В цьому інтерв’ю, Анант Агарвал ділиться своїми думками про те, як онлайн-курси підтримують демократизацію вищої освіти, та міркує над тим, який вплив вони спричинили на вищу освіту в країнах, що розвиваються.

The EvoLLLution: Як ви можете охарактеризувати феномен “демократизації вищої освіти”?

Анант Агравал: Ми в демократизуємо та переосмислюємо освіту виконуючи нашу неприбуткову мету з підвищення доступу до високоякісної освіти для будь-кого, будь-де. На сьогодні ми маємо більш ніж 7,5 мільйонів студентів, за участю кожної країни на кожному континенті. З нашими партнерами по edX, ми забезпечуємо онлайн-курси по-справжньому світового рівня для наших учнів де б вони не знаходились, незалежно від соціального статусу або рівня прибутку.

Студенти приходять до edX щоб покращити своє життя. Наші курси дають їм можливість отримати нові та захоплюючі знання, що надихатимуть, збагачуватимуть і покращуватимуть їх життя, будь то просування по кар’єрній драбині, або отримання кредиту для навчання у вищі.

Дозвольте мені навести декілька прикладів студентів з різних кінців світу, які пережили саме це. Акшай, учень з Індії, отримав роботу в Майкрсофт завдяки досвіду, набутому під час проходження edX курсів. Він залучився до онлайн-курсів після того, як йому не вдалося лишатися зацікавленим у навчанні у своєму місцевому коледжі. Після проходження численних курсів МІТ у edX, навіть приймаючи участь в спільноті ТА, рівень знань та досвіду Акшая став досить вражаючим, щоб забезпечити йому роботу в Майкрософт в Індії.

Інший приклад це студентка з Пакистану Кхужбахт Аван. Кхужбахт провела рік в США, і прагнула відвідувати університет, але була змушена повернуться на батьківщину. Незважаючи на те, що вона не мала змоги відвідувати кампус, вона могла прослуховувати курси edX, що відкривали доступ до таких самих високоякісних курсів, що дозволило їй розширити свої знання та здобути нові навички.

Як МВОК допомогли підтримати цей процес демократизації освіти в Сполучених Штатах і в усьому світі?

МВОК є чудовим демократизатором вищої освіти. До сих пір, вона була привілеєм для небагатьох, але маючи доступ до онлайн-курсів, майновий стан, соціальний статус, стать чи місцеположення більше не визначають доступ до освіти чи можливість стати успішним. Зараз, кожен може зареєструватись і проходити курси елітних закладів.

Гнучкість, яку забезпечують МВОК, справила по-справжньому інноваційний ефект на традиційні підходи до освіти. Ми можемо зробити коледж досвідом розділення, де частина курсів викладені в Інтернеті, а частина читатиметься в аудиторіях. Цей технологічний підхід змінив доступ учнів до якісної освіти по усьому світу, особливо в країнах, що розвиваються.

МВОК не замінять університети, але, скоріш, підвищать якість освіти шляхом залучення змішаного навчання.

За такої системи, курси на кампусі можуть використовувати можливості МВОК щоб звільнити час на занятті для інтерактивної сумісної праці та дискутування, тестування, та вирішення проблем. EdX також співпрацює з університетами та навчальними закладами для проведення досліджень щодо того, як навчаються студенти, щоб покращити освіту онлайн та на кампусі.

Вплив МВОК в Сполучених Штатах набув широкого розповсюдження, але як вони підтримують професійну освіту в країнах, що розвиваються, по всьому світу?

За умовами, укладеними з нашими партнерами, ми працюємо більш ніж зі 100 престижними університетами та навчальними закладами по всьому світу, і пропонуємо близько 1000 курсів. В теперішній час, близько 44 відсотків наших студентів з країн, що розвиваються.

Окрім університетських та навчальних партнерств, edX також працює з такими партнерами з відритим програмним забезпеченням як Edraak, в Йорданії, та Doroob, в Саудівській Аравії. Edraak це МВОК-платформа, що є ініціативою Фонду Королеви Ранії (ФКР), який визначає якість освіти для арабського світу. Doroob є головною національно ініціативою Фонду розвитку людських ресурсів в Міністерстві праці Саудівської Аравії, і прагне скоротити розрив між освітою та зайнятістю. Будучи компанією, наша мета полягає в використанні онлайн-навчання для охоплення учнів по всьому світу, які не мають доступу до традиційних систем освіти.

Учнів в країнах, що розвиваються, МВОК забезпечують навичками, необхідними для розширення економічних можливостей та пропонує гнучку та доступну освіту для студентів,  які інакше не мають можливості навчатись. Це є однією з причин заснування місії edX — розширити доступ до освіти для кожного, де б він не знаходився.

Яким ви бачите роботу в майбутньому по доставці контенту між edX та університетами в країнах, що розвиваються?

Наше бачення майбутнього полягає у продовженні роботи з університетами, навчальними закладами, кафедрами, викладачами, дослідниками та студентами по всьому світу для інновацій та трансформації освіти та створення її доступною для кожного. Ми з нетерпінням очікуємо створення нашої мережі провідних світових шкіл і установ, щоб запропонувати кращий досвід освіти для кожного, хто жадає цього.

Edx_Anant_Agarwal_for_Evolllution_2

Ми також прагнемо постійно експериментувати з онлайн-освітою, та досліджувати нові можливості, такі як розділення контенту та часу, кредитування і атестації. Одним з прикладів цього є стрімке зростання кількості мобільних додатків, які дозволяють зв’язати нас з учнем, який не має доступу до Інтернету.

Ми також розглядаємо синергетичне партнерство з такими закладами, як NIIT, які надають для широкого загалу особисту допомогу учням − від репетиторства до надання обладнання і т.д. Ми продовжуємо шукати партнерські відносини з організаціями, які можуть надати місцеву підтримку та можливості, щоб доповнити онлайн-курси контентом високої якості. Ми схвильовано чекаємо побачити, яким шляхом буде розвиватись онлайн-навчання наступні п’ять, 10, 20 років, і далі.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар