Демократизацію ступеню магістра ділового адміністрування розпочато

Відомий викладач Рассел Вайдер ділиться з навчальним порталом EvoLLLution своїми думками стосовно популярізації елітарної бізнес-освіти для широких верств суспільства. Переклад інтерв’ю здійснено командою MOOCology.


Відсутність доступу до вищої освіти високої якості часто створює перешкоди для економічного зростання в країнах, що розвиваються. Університет народу, у свою чергу, намагається подолати цю перешкоду за допомогою безкоштовних онлайн-програм.

Ступінь магістра з програмування часто вважається доступним тільки для еліти, саме тому Університет людей прагне демократизувати доступ до нього. Навчальний заклад, який вже пропонує безкоштовне онлайн-програмування, також запустив свою програму MBA ділового адміністрування в березні 2015 року з метою розширення доступу до бізнес-освіти. У цьому інтерв’ю Рассел Вайнер, декан бізнесу Уніерситету і професор маркетингу в Stern School Нью-Йоркського університету бізнесу, ділиться своїми думками і розповідає про позиції бізнес-освіти як такої на ринку.

Чому Університет запустив програму магістра саме ділового адміністрування?

Почнемо з того, що ціль нашого Університету полягає в тому, щоб забезпечити безкоштовною освітою кожного, хто має доступ до Інтернету. Ми намагаємося дістатися до людей в менш розвинених країнах, які, з різних причин, не мають доступу до високоякісної освіти. Ідея полягала в тому, що якщо ми навчатимемо людей таким чином, то поступово випускники нашої програми зможуть розпочати свій власний бізнес і наймати людей.

Частина нашої угоди з агентством акредитації в США полягала в тому, що, якщо ми хочемо називати себе Університетом народу, ми повинні запропонувати вчені ступені. Тому доцільно, що наш перший диплом про вищу освіту пов’язаний з бізнесом, що й відповідає нашій місії. Ми переглянули декілька різних бізнес-моделей, пов’язаних з вченими ступенями, і зупинили свій вибір на магістрі ділового адміністрування. Ми починаємо зі звичайної програми, але потім маємо намір запропонувати деякі більш вузькі галузі, такі як підприємництво, наприклад.

Які були найбільш значущі проблеми в області запуску програми?

Найбільш серйозною проблемою є пошук кваліфікованих кадрів для розробки курсів, що є одним з основних завдань. Наш підхід полягає в тому, щоб мати дві групи людей: одна група розробляє навчальну програму, а інша керує здійсненням навчального плану. Отримати висококваліфікованих людей для розробки курсів на університетському рівні завжди було проблемою. Проте, найбільш серйозною проблемою для програми було переконатись в тому, що ми знайшли дійсно кваліфікованих фахівців, які можуть розробляти їх на університетському рівні, а не на студентському.

Як ви розумієте що майбутні студенти програми мають необхідний рівень академічної підготовки, щоб вступити до онлайн-програми ділового адміністрування?

Ступінь готовності до коледжу є проблемою для всього університету в цілому. Зараз ми вимагаємо тільки диплом середньої школи, тому не відкидаємо нікого. Питання полягає в наступному: чи розуміють вони англійську на достатньому рівні і чи є ступені або інформація під час процесу подачі заяви законними.

Окрім ціни, як ви плануєте виокремити цю програму від інших програм ділового адміністрування?

Ми використовуємо стандартну навчальну програму, але робимо акцент на галузі підприємництва. Саме тому ми збираємося запропонувати деякі курси у цій сфері та інші, орієнтовані на бізнес в менш розвинених країнах, звідки родом багато з наших учнів.

Ціна є дифференціатором, як і той факт, що ми всього лише онлайн-програма. Саме тому ми залучаємо студентів з усього світу. Інші онлайнові програми, як правило, дорогі і не мають хорошої репутації. В пресі було багато статей про людей, які спочатку змушені були взяти кредит, щоб сплатити за навчання, а потім були не в змозі отримати роботу після завершення програми.

На жаль, ми не можемо запропонувати аудиторії для наших студентів, але ми також і не стягуємо плату за навчання, хоча, маємо плату за іспити. Ми намагаємося тримати ціни в нормі, щоб залучати людей не тільки з розвинених країн, а також з країн, що тільки розвиваються. Я не бачив останні статистичні дані, але гадаю, що більше половини наших студентів – американці.

Democratize_Globally_MBA_2

Чи буде ваша програма конкурувати з пропозиціями від деяких великих бізнес-шкіл по усій країні?

Студенти магістерських програм з бізнес-адміністрування хочуть отримати бренд, прикріплений до ступеню. У нас немає цього бренду, тому я щиро сподіваюся, що наші студенти дійсно приходять сюди за освітою. Таким чином, я не думаю, що наша програма буде конкурувати з великими бізнес-школами. Якби це було так, я не зміг би обіймати свою посаду, тому що мені не дозволено бути деканом бізнес-школи, який конкурує зі своєю установою. Я думаю, що ми могли б конкурувати з деякими  онлайн-програмами, але кращі з них, як і раніше, в значній мірі пропонуються в форматі денного навчання.

Розкажіть про проблеми зі створенням такого роду рівня високої сенсорної взаємодії, яка цікавить багатьох студентів на сьогоднішній день, у цій онлайн-модальності низької вартості?

Ви дійсно не можете надати такий же досвід, що і в класі. Те, що ми намагаємося зробити, це створити навчальні заняття, де студенти допомагатимуть один одному і навчатимуть один одного за допомогою завдань. Це свого роду взаємна допомога, такий собі орієнтований на студентів освітній процес. Цей саме компонент взаємної допомоги і відрізняє нашу програму від інших, але учні не знають один одного. Незважаючи на те, що вони можуть знати імена один одного, вони, швидше за все, ніколи не зустрінуться. Досить важко надати той же самий досвід, що і у класі за допомогою онлайн-програм, але через цей взаємний коучинг ми намагаємося отримати більш тісний зв’язк між студентами, аніж ми змогли б в іншому випадку.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар