Malcolm Kirkup

Вступ до маркетингу: Інструментарій для унікалізації підприємств

Деталі

Хочете дізнатись як успішні підприємства використовують маркетинг з метою збільшення доходів, акцій та рентабельності?

В умовах постійно зростаючої конкуренції на ринку, маркетингова майстерність є життєво важливою для того, щоб допомогти організаціям вистояти, завоювати покупців, заручитись довірою та підтримувати довготривалий вплив та прибуток.

Цей курс з бізнесу та менеджменту допоможе вам зрозуміти роль маркетингу та познайомити вас з останніми інструментами, які допоможуть створити цінність та конкурентну перевагу для підприємства. У захоплюючу епоху, де інновації та нові моделі бізнесу являються необхідними для того, щоб бути на крок попереду ваших конкурентів, ви повинні дослідити як нові гравці на ринку можуть досягти впливу за допомогою маркетингу, надаючи вам унікальну можливість усвідомити це та, навіть, застосувати на вашому власному бізнесі.

Дізнайтесь як створити вигідну пропозицію, зміцнити позицію на ринку та ефективно конкурувати з суперниками. Дізнайтесь як маркетологи застосовують сегментацію, цілепокладання, позиціонування, брендинг, проектування, ціноутворення, канали та інтегровані маркетингові комунікації, щоб перемогти конкурентів, залучити клієнтів та збудувати лояльність до бренду.

Попередні знання в сфері маркетингу не являються необхідними для проходження курсу. Все, що вам необхідно, це здатність мислити творчо.

Характеристики
Заклад освіти: Единбурзький університет
Вартість: $49 – з сертифікатом
безкоштовно – без сертифікату
Сертифікат: так (на платній основі)
Тривалість: 6 тижнів
Трудомісткість: 2-3 год/тижд.
Мова: англійська
Субтитри англійські

Малкольм Кіркап, професор та керівник МБА Програм та освітніх інновацій на факультеті бізнесу Единбурзького університету.

Він отримав ступінь бакалавра (з відзнакою), магістра та доктора в британських університетах Екстера, Кренфілда та Лнкастера. Він спеціалізується на стратегії маркетингу, стратегії роздрібного продажу та поведінці споживача.

Програма:
Тиждень 1 «Роль маркетингу»:

  • Маркетинг та цінність;
  • Взаємини та лояльність;
  • Роль маркетингу у суспільстві.

Тиждень 2 «Споживачі та споживання»:

  • Як споживачі купують;
  • Як ринки впливають на сприйняття та поведінку споживача;
  • Стратегії для інноваційних продуктів та послуг.

Тиждень 3 «Сегментація, цілепокладання та позиціонування»:

  • Критерії сегментації;
  • Диференціація;
  • Створення та співстворення успішних брендів.

Тиждень 4 «Проектування продуктів та послуг»:

  • Роль дизайну;
  • Дизайн продукту та упаковка;
  • Природа послуг;
  • Проектування послуг;
  • Якість послуги доставки.

Тиждень 5 «Ціноутворення та канали»:

  • Генератор та цінність доходу та ціни;
  • Стратегія та тактика ціноутворення;
  • Вибір найкращих шляхів до ринку.

Тиждень 6 «Взаємодія та залучення»:

  • Роль рекламної діяльності;
  • Ключові інструменти та їх вплив;
  • Переконливі звернення;
  • Гейміфікація у цифровому маркетингу.

Ви дізнаєтесь:

  • Як маркетинг створює цінність;
  • Як маркетинг може впливати на сприйняття, купівлю та лояльність;
  • Як сегментація, цілепокладання та позиціонування можуть привести до більш ефективної та вигідної торгівлі;
  • Як створюються та підтримуються успішні бренди;
  • Як проектування, ціноутворення, розподіл, спілкування, люди, процес та речовий доказ можуть бути використані для створення нездоланні та прибуткові стратегії маркетингу;
  • Як розробити цифрові стратегії маркетингу, особливо шляхом гейміфікації.