Darren Dahl

Вступ до маркетингу

Деталі

Маркетинг – це ключова функція всіх підприємств та організацій, і він стає найбільш вирішальним фактором успіху в нашій сучасній світовій економіці.

Серед ключових тем є наступні: аналіз кон’юнктури ринку та його стратегічна важливість; стратегія бренду; ціноутворення; інтегрована маркетингова комунікація; соціальна медіа – стратегія, та ін..

Навчайтесь за допомогою новітніх навчальних підходів, відмічених нагородами. Даний курс внесе ясність до складних бізнес-задач та надасть допомогу в цілісному прийнятті рішень, орієнтованому на споживачів та цілі компаній. Цей курс підходить всім, зацікавленим у вивченні маркетингу.

Характеристики
Заклад освіти: Університет Британської Колумбії
Вартість: $50 – з сертифікатом
безкоштовно – без сертифікату
Сертифікат: так (на платній основі)
Тривалість: 6 тижнів
Трудомісткість: 3-4 год/тижд;
Мова: англійська
Субтитри англійські

Даррен Даль, декан науково-дослідницького факультету та професор інноваційної ради Бритакнської Колумбії в Бізнес-школі Sauder. У 2013 році його було назначено національним науковим керівником 3M. Він відомий не лише своїми дослідженнями, а й видатною майстерністю викладання стратегії маркетингу, підприємництва та креативності.

Даррен отримав звання найкращого професора у сфері дослідження маркетингу від Американської асоціації маркетингу у 2015, та посів друге місце за звання «Професор року» за версією журналу «The Economist» у 2013. Його дослідження було представлено у великій кількості національних та міжнародних конференцій, та опубліковано у різноманітних наукових журналах, таких як «Journal of Marketing Research», «Journal of Marketing», «Journal of Consumer Research», «Management Science» та «Journal of Consumer Psychology».

Даррен Даль був консультантом та організатором освітніх програм великої кількості некомерційних та комерційних організацій, таких як «Cathay Pacific», «Procter & Gamble», «Xerox», «General Electric», «Vancouver Public Health», «Teekay Shipping», «Hagensborg Foods», «Lulu Lemon Athletica», «Earls Restaurants», «BCLC», «Agent Provocateur», «Daehong Advertising».

Пол Каббон, викладач відділу Маркетингу та поведінкових наук у Бізнес-школі Sauder Університета Британської Колумбії. Він очолює підприємницьку групу. Він отримав ступінь бакалавра з відзнакою в Оксфордському університеті, та ступінь магістра ділового адміністрування в Університеті Саймона Фрейзера, Британська Колумбія, Канада.

Пол отримав велику кількість нагород у сфері інноваційного дизайну, освітніх досягнень та педагогічних інновацій. Він є постійним учасником групового викладання та співпраці з усіма факультетами, з метою підтримки ефективного навчання у нових стартапах. Він фокусується на дослідженні споживачів та ствердження бізнес-моделей разом з іншими дослідниками природничих наук.

Тиждень 1 «Мінливий характер маркетингової конкуренції»

  1. Знайомство.
  2. Мінливий характер маркетингової конкуренції.
  3. Основні структури та інструменти маркетингу.

Тиждень 2 «Аналіз кон’юнктури ринку, сегментація та цілепокладання»

  1. Передмова.
  2. Аналіз кон’юнктури ринку.
  3. Розуміння через дослідження.
  4. Сегментація та цілепокладання.

Тиждень 3 «Позиціонування та цінні пропозиції. Продукт»

  1. Передмова.
  2. Позиціонування та цінні пропозиції.
  3. Позиціонування бренду.
  4. Продукт.
  5. Структура та інструменти продукту.

Тиждень 4 «Брендинг. Ціноутворення»

  1. Передмова.
  2. Брендинг.
  3. Практичне міркування навколо брендингу.
  4. Ціноутворення.

Тиждень 5 «Розподіл та інтегрована маркетингова комунікація»

  1. Передмова.
  2. Розподіл.
  3. Питання розподілу з маркетингової перспективи.
  4. Інтегрована маркетингова комунікація.
  5. Маркетингові комунікації.

Тиждень 6 «Соціальне середовище, оцінка та висновок»

  1. Передмова.
  2. Соціальне середовище.
  3. Діяльність: Соціальне середовище.
  4. Дивлячись вперед: Тенденції в маркетингу.
  5. Зберемо все воєдино: процес та оцінка.

Ви навчитесь:

  • Розвивати основну систему сегментації споживачів;
  • Ефективно встановлювати споживацькі сегменти та зміцнювати позицію вашого продукту чи послуги на ринку;
  • Розуміти психологію прийняття рішення споживача;
  • Створювати стратегії ціноутворення, які максимізують рентабельність;
  • Виявляти відповідні системи каналів та застосовувати стратегію GTM (go-to-market);
  • Розуміти як маркетингові показники можуть принести користь вашому бізнесу;
  • Встановлювати ефективні зв’язки зі споживачами.

У матеріалах курсу можна знайти корисний глосарій загальних термінів та акронімів, які зустрічатимуться під час проходження курсу.

На першому тижні курсу вам пропонується пройти вступне опитування, для того щоб розробники курсу дізналися більше про ваші цілі, досвід, звички у навчанні. Ця інформація допоможе краще розуміти учнів курсу та вдосконалити його. Опитування займає менше, ніж 5 хвилин вашого часу.

Для отримання сертифікату, вам необхідно набрати щонайменш 60% правильних відповідей. Кожен тиждень містить два коротких тести, 12 загалом.

Додаткові матеріали:

Відкриті ресурси, доступні онлайн:

PEST: http://www.quickmba.com/strategy/pest/

SWOT: http://www.quickmba.com/strategy/swot/

The Long Tail: http://archive.wired.com/wired/archive/12.10/tail.html

http://www.economist.com/blogs/economist-explains/2015/01/economist-explains-7

https://hbr.org/2012/09/your-strategy-needs-a-strategy

https://hbr.org/2011/07/adaptability-the-new-competitive-advantage

https://hbr.org/2012/09/your-strategy-needs-a-strategy