Як не заснути на лекції: гайдлайн від гуру американської освіти

education concept - students giving high five at school

Українські студенти звикли до сухого викладу матеріалу настільки, що вже і не вірять в існування цікавих методів доносити інформацію. Але в умілих руках найнудніша тема перетворюється на захопливу. Sudway розповідає, про фішки викладання гуру американської освіти.


Домашнє завдання – новий профайл на Facebook

«Студентів треба брати їхньою власною зброєю» – запевняють професіонали. Тому, щоб зацікавити їх у матеріалі, американські викладачі використовують підкасти, блоги, соцмережі, Youtube, Google Docs тощо.

Викладач іспанської мови Алессандро Кесарано з Університету Південної Флоріди використовує Facebook для домашнього завдання та обговорення на парах. Алгоритм простий:

  1. Створити новий профайл.
  2. Обрати за основну мову іспанську.
  3. Залишати під записами викладача коментарі іспанською.
  4. Слідкувати за сторінками, які він рекомендуватиме.

Facebook_Ipad

Так студент цікавиться предметом не тільки під час пар, але і за межами університету.

Емі Розенштейн, вчитель географії в школі селища Ардслі (штат Нью-Йорк), віддає перевагу Skype. Все тому, що вона намагається не тільки навчити основним географічним поняттям, але й надати учням уявлення про культуру тої чи іншої країни. Емі попередньо спілкується з представниками певної країни і просить їх показати під час такого скайп-заняття який-небудь національний предмет (костюм, музичний інструмент тощо). Учні вже поспілкувалися з громадянами Китаю, Італії, Нової Зеландії, Кенії, Бразилії, Англії, Албанії, Індії та Ізраїлю.

Результати використання новітніх технологій блискучі: студенти та учні мотивовані, краще доповідають і засвоюють матеріал, рідше роблять помилки. І тепер для них прогуляти пару чи урок – це позбавити себе цікавої та корисної інформації.

Як викладають в Америці

Заводи – робітникам, а банки – школярам!

В окрузі Ланкастер (штат Вірджинія) вирішили допомогти учням засвоїти матеріал про мікроекономіку і створили у школі власний банк! Ним керують учні: кожен має свою посаду та сферу відповідальності. Інші школярі відкривають власні накопичувальні рахунки.

В Техаському університеті в Остіні студенти самостійно влаштовують ярмарки, під час яких, миють машини. Car Wash (миття машин) – найшвидший спосіб зібрати гроші на організацію заходів. Цей вид фандрайзінгу став настільки популярним, що вже на WikiHow про нього публікують статті. Таким чином, студенти ведуть бізнес і здобувають знання не лише на парах, але й у реальному житті.

1396165872_stock-footage-students-sitting-in-a-line-listening-in-classroom-at-the-university

Ще одна поширена в Америці практика, коли студенти співпрацюють з місцевим бізнесом і створюють ексклюзивну продукцію для продажу в студентських магазинах. Зокрема так роблять студенти Університету Західної Вірджинії, продаючи власні малюнки. Головна умова: студенти повинні керувати процесом самостійно. Це допомагає зрозуміти, як виготовляти та реалізовувати товар. Найважливіше – учні вчаться знаходити спільну мову з представниками бізнесу.

Навчання за допомогою гри

В Університеті Північної Кароліни, що в місті Грінсборо, викладачі розробляють онлайн-ігри до кожної нової теми. Під час занять студентів ділять на декілька команд. Кожна з них отримує певне завдання (згідно з темою) та можливість креативити досхочу. Спільна робота об’єднує учнів, дає їм змогу розкритись, вчить знаходити компроміс та не боятися презентувати свої ідеї.

Щоб краще зрозуміти, як проходять інтерактивні заняття, пропонуємо подивитись наступне відео.

На ньому учні сільської школи в штаті Луїзіана засвоюють тему за допомогою гри, що базується на реальних обставинах. Вони опиняються в штучно створеній стресовій ситуації, коли рішення треба приймати швидко і без вагань.

Погодься, така підготовка набагато ефективніша та цікавіша, ніж писати та переказувати конспекти.

Вчи інших, щоб краще навчитися самому

Викладачі Університету Центральної Оклахоми пропонують студентам помінятися з ними ролями. Вважають, що матеріал засвоюється найкраще, коли його не просто вчиш, а ще й пояснюєш комусь. Тоді починаєш розуміти всі нюанси. Студенти викладають як своїм одногрупникам, так і школярам.

Деякі викладачі також пропонують знімати відео для закріплення вивченого. Це допомагає заглибитися в матеріал. Подібний проект створюють студенти-економісти зі штату Джорджія. Вони пояснюють вивчене за допомогою пісень:

Доторкнутися до історії

Викладач історії Уілл Колглейзі з Арагонської вищої школи в місті Сан-Матео (штат Каліфорнія) під час занять використовує копії архівних документів, листи і фотографії. Мета доволі проста: дати учням можливість відчути себе справжніми істориками.

Якщо потрібно розповісти про Брудні тридцяті роки (період, коли пилові буревії бушували не на жарт у штатах Техас та Оклахома), то Уілл для розігріву показує чорно-білі фотокартки подій. Потім роздає копії листа 1935 року, адресованого секретарю сільського господарства США. У ньому звичайна мешканка Оклахоми Кароліна Хендерсон зворушливо описала стан земель своїх сусідів. За цим листом іде наступний – не менш вражаючий та захоплюючий, адресований президенту Франкліну Рузвельту. Автор листа засуджує сільськогосподарську політику голови держави.

Таким чином Уілл Колглейзі на кожному занятті дає можливість учням доторкнутись до історії та відчути себе учасником подій.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар