Відкрите онлайн-дослідження: новий експериментальний формат МВОК

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, розповідає про новий експериментальний формат масових курсів, який відкриває додаткові можливості для науковців. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


Швидке зростання Масових Відкритих Онлайн-Курсів стало не єдиною значущою подією минулого року. За останній час до уваги студентів було надано декілька нових освітніх моделей, заснованих на структурі МВОК, серед яких слід відзначити:

  • ВВОК (Великі Відкриті Онлайн-Курси),
  • МПОК (Маленькі Приватні Онлайн-Курси),
  • СМОК (Синхронні Масові Онлайн-Курси),
  • РВОК (Розподілені Відкриті Онлайн-Курси).

На даний момент студенти Coursera знаходяться на заключному місяці навчання першого курсу МВОД (Масове Відкрите Онлайн Дослідження). Цей курс був запропонований Павлом Певзнером з Каліфорнійського університету в Сан-Дієго і названий “Алгоритми Біоінформатики: Частина 1”.

Особливістю МВОД є його базування включно на результатах досліджень. У вересневому прес-релізі Певзнер сказав:

“Наскільки нам відомо, МВОД − це перший спеціалізований курс, який помітно демонструє масивне відкрите онлайн-дослідження, а не просто регулярну сукупність робіт. Всім студентам, які записуються на курс, буде надана можливість взяти участь у наукових експериментах, якими займатиметься міжнародна команда вчених, які досліджують питання з біоінформатики”.

Курс використовує платформу Розалінд, яка була розроблена декількома студентами Певзнера для вивчення біоінформатики за допомогою вирішення задач.

Раніше ми стикалися з тим, що МВОК піддавався критиці унаслідок “бідних” педагогічних методів освіти та відсутності викладача. А на курсі МВОД у студентів з’явилася можливість отримати не тільки теоретичні навички, але й відразу ж спробувати себе на практиці. Окрім того, їм надається неймовірний шанс навчатися у провідних експертів в області. І все це в безкоштовному уроці!

Крім того, ідея краудсорсингового наукового дослідження проникла в такі проекти, як Cell Slider, у якому волонтери аналізують слайди, щоб визначити ракові клітини, та Seafloor Explorer, де Ви можете допомогти вченим позначити на карті розташування різновидів порід на дні океану. У час, коли фінансування, здається, завжди знаходиться під великим ризиком, роботи, подібні до цих, можуть стати майбутнім для наукового дослідження.

МВОК продовжує розвиватися, і більшість викладачів експериментують над способами поліпшення подачі знань студентам. Ідея МВОД − це перспективний спосіб об’єднати теоретичне навчання класу з реальним дослідженням, який може потенційно принести користь студентам не тільки у МВОК, але також і в традиційних курсах. Один з дослідників курсу біоінформатики, Філіп Компо, зазначив у прес-релізі:

“Природній розвиток освіти для людей полягає в тому, щоб зробити перехід від навчання до досліджень. Цей перехід є величезним стрибком для багатьох студентів, але практично неможливий для учнів в ізольованих областях. Злиття дослідження з інтерактивним текстом і МВОК створить деякий конвеєр, який зможе впорядкувати цей перехід”.

Поява ВВОК, МПОК, СМОК, РВОК, тепер і МВОД… МВОК дивує і не залишає нас байдужими до своїх нових моделей освіти. Можливо, це далеко не все, і МВОК найближчим часом надасть нам ще більш цікаві варіанти, як Ви вважаєте?…

Коментарів немає.

Залиште свій коментар