Університети не вирішують проблеми, вони їх породжують

TechCrunch в черговий раз нагадує про існування величезної проблеми, яка вперно ігнорується вищими навчальними закладами. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Випускники 2015 року мали заборгованість за навчання у 35,000 доларів, що є найбільшим показником в історії. І тим не менш, керівники та менеджери по найму продовжують скаржитись на нездатність заповнити кваліфіковані позиції в їх компаніях. Це відсутність професійних навичок, і ми вели розмову про це протягом більш ніж десяти років. Чому тоді університети на вирішують цю проблему? Тому що вони не можуть її вирішити.

Ось чому.

Нестача професійних кадрів насправді існує у двох аспектах; відсутність реальних навичок у студента по відношенню до роботи, яку б він хотів мати, і розрив між тими навичками, які людина вважає, що має, і її справжнім рівнем навичок.

Справжня нестача кадрів

Career Builder повідомляє, що у 2014 році 81% менеджерів по найму сказали, що було досить принаймні “досить важко” закрити вакансії через нестачу кваліфікованих кадрів, і 61 відсоток заявили що найняли людину, яка була не повністю кваліфікованою для цієї роботи. У той час як деякі з найбільш критичних прогалин в навичках зберігаються упродовж всієї кар’єри, багато з них виявляють на початкових вакансіях, де нові випускники коледжів найчастіше шукають роботу.

Still_no_Good_from_University_2

Незважаючи на свої інвестиції у навчання, студенти скаржаться, що пошук роботи є великим викликом для них. Близько половини всіх випускників кажуть, що коледж не підготовив їх до робочого світу, а 83% не мають роботи, поки навчаються. Крім того, інші дослідники повідомляють про 62% студентів, які кажуть що пошук роботи “розчаровує” або “дуже розчаровує”. Це ще більш серйозна проблема для жінок та меншин.

Розрив у сприйнятті навичок

Не так часто обговорювана проблема навичок стосується сфери сприйняття. Закінчуючи  коледж, студенти вважають що мають правильні навички, але роботодавці з цим не згодні. Нещодавнє дослідження, проведене AACU показало, що в багатьох випадках студенти в два рази частіше ніж роботодавці повідомляли про гарну підготовку в таких ключових галузях як критичне мислення, усні та письмові комунікаційні навички, та творчій підхід. Інше дослідження повідомило, що більшість робітників визнають нестачу навичок (61 відсоток), але колосальні 95% не вважають, що це стосується їх – класичний приклад Озера Вобегон, де всі діти вище середнього рівня.

Університети як розробники навичок

Легко звинуватити університети у всі цих проблемах. Зрештою, студенти платять рекордні суми на навчання за шанс на високооплачувану роботу. В результаті отримаємо шокуючий 1,3 мільярдний національний студентський борг (який зростає на $2,700 в секунду).

Але на скільки ж насправді сконцентровані університети на розвитку навичок своїх учнів? Просто погляньмо на заяви топ-25 бізнес шкіл у 2016. Всі вони говорять про отримання і обмін знаннями, та покращення світу, але тільки один – університет Карнегі-Меллон – навіть згадав слово навички у своєму звіті про діяльність (декілька згадок навичок в інших контекстах). Якщо найкращі бізнес школи Америки не вважають навчання учнів навичкам частиною своєї програми, як ми можемо очікувати від них підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності?

Still_no_Good_from_University_3

Коледжі та університети Сполучених Штатів були створені щоб забезпечити багатим досвідом та знаннями своїх студентів, аби допомогти їм робити внесок в суспільство та покращити їх соціальне становище. Але у 1930 рокиі, коли мільйони були без роботи, передбачувана роль університетів змістилась з культурної перспективи до розвитку конкретних професій. З плином часу, вступ до коледжу став уособлювати поліпшені кар’єрні перспективи. Це уявлення зберігається і сьогодні. Дослідження 2015 року виявило три основні причини, чому люди вирішують йти в коледж:

  • Покращити можливість працевлаштування
  • Заробляти більше грошей
  • Отримати гарну роботу

Але у вишів немає стимулів до змін; система винагороди для викладачів заохочує більше дослідження, аніж кар’єрний успіх студентів, і сотні років інститутських традицій, швидше за все, перешкоджатимуть будь-якому шансу на зміни. Очікуючи, що вища освіта візьме на себе закриття розриву навичок, ми просимо стару, задоволену собаку робити нові трюки. Цього не станеться.

Вища освіта все ще має значення

Багато хто вказує на перспективні тенденції відходу від освіти в коледжі як від перешкоди для зайнятості. Deloitte, Google, Penguin Random House, Cisco, T-Mobile та інші компанії нещодавно прибрали цю вимогу для працевлаштування.

Втім, незважаючи на розповсюджену думку, що люди з вищою освітою досі можуть отримати високооплачувану роботу, частково в сфері технологій, справжні дані по найму малюють більш похмуру картину. Burning Glass Technologies, фірма, що збирає дані на ринку праці, повідомили в нещодавній статті для The Wall Street Journal, що 92% вакансій у технічному секторі все ще потребують ступінь бакалавра як необхідну умову.

Still_no_Good_from_University_4

Чому так? Простіше кажучи, менеджери по найму не кращий спосіб оцінювати здібності людей та їх кваліфікацію. Якщо хтось закінчив гарний університет за актуальною спеціальністю, з хорошим середнім балом та рекомендаціями, це вважається достатньо точним показником, принаймні, його базових здібностей та інтелекту, але не скаже нічого про його справжню навички та досвід.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар