Udacity відкриває новий (платний) сервіс

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, коментує зміну пріоритетів у політиці впливової освітньої платформи. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Udacity, перша MВOК платформа, яка привернула загальну увагу після того, як її засновник Себастьян Трун у 2011 році розмістив у відкритому доступі серію лекцій “Вступ до штучного інтелекту”, у листопаді 2013 року запропонувала на суд громадськості новий напрямок курсів компанії. І, до речі, вже не безкоштовний.

Приблизно у середині 2013 року сервіс Udacity створив Альянс Відкритої Освіти з метою розвитку співробітництва між педагогами за участю таких компаній, як Google, Autodesk, та Cloudera. Об’єднання поставило перед собою мету розробити курс для “подолання розриву між вміннями, які сьогодні необхідні роботодавцям, та знаннями, отриманими в університетах”. Ось якими методами планується поліпшити поточний стан справ.

В рамках цієї програми студентам необхідно буде вносити  абонентську плату, що становить близько 150 доларів за курс, отримавши таким чином місячний абонемент на курси підвищення кваліфікації Udacity, розроблені у співпраці з провідними компаніями. Студенти будуть мати доступ до персональних тренінгів, практичних проектів, які будуть наповнювати їх портфоліо та зможуть бути використані, щоб продемонструвати їх потенційним роботодавцям на додаток до офіційних сертифікатів. Додатково учні отримують професійне консультування від соціальних служб та приватних організацій, які готові визнавати такі дипломи в якості альтернативи дипломам вищих навчальних закладів під час розгляду кандидатів на вільні вакансії. Перший повний навчальний курс має назву “Наукові дані і дані великих обсягів“. Система дозволяє розпочати навчання в будь-який зручний час.

Всі безкоштовні курси та завдання Udacity, які є в наявності зараз, продовжуватимуть перебувати у відкритому доступі, але студенти, які займаються на вільних курсах, не будуть мати доступу до переваг, доступним платним передплатникам.

Чому ж успішна компанія змінює свою політику проведення курсів? Незважаючи на недовгий час свого існування, Udacity бачив і злети, і падіння, в процесі яких погляди його засновників зазнали значних змін. На початку Себастьян Трун вважав своїм головним пріоритетом створення безкоштовної та якісної освіти для всіх, але високі показники відсіву і невеликої кількості студентів, які успішно завершують курси в глобальних пілотних програмах (зокрема, широко розрекламоване співробітництво з університетом Сан-Хосе), вирішив принципово змінити концепцію сервісу. Більш того, в одному з недавніх інтерв’ю Трун підкреслив, що первісна Udacity являла собою “огидний продукт”.

Новий курс орієнтований на вирішення проблем сучасних МВОК для чого планується експериментувати з рядом нових можливостей, зокрема, програмою наставництва та надання студентам значної підтримки у освоєнні необхідних навичок. Програма, хоч і не безкоштовна, все одно коштує значно менше, ніж отримання ступеня в університеті, а гарантована участь роботодавців високого класу надає широкі можливості для всіх бажаючих, щоб увійти на ринок затребуваних професій.

Наразі дуже важко прогнозувати, до чого взагалі ці починання можуть привести галузь МВОК. Якщо проект виявиться успішним, це буде означати, що роботодавці цілком готові до того, щоб взяти на озброєння альтернативу вищим навчальним закладам. Не слід також забувати про сервіси Coursera і edX, які мають своє бачення поточної ситуації, напевно у них також є, що запропонувати. Потрібно просто почекати і подивитися, що з цього всього вийде.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар