Три головних інструмента онлайн-навчання, завдяки яким співробітники працюють краще

Джош Клемент, президент SoundviewPro, пояснює яким чином онлайн-навчання дозволяє збільшити продуктивність компаній у сучасних умовах. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


Дистанційне навчання не є чимось новим, але останні тенденції внесли в життя компаній легкість як у позитивному впливі на продуктивність співробітників, так і, в кінцевому підсумку, в збільшенні прибутку підприємства. Для багатьох компаній останньою найбільшою зміною стала поява МВОК (Масові Відкриті Онлайн Курси), які пропонують онлайн-заняття тисячам учнів. Все, що необхідно кожному, − це комп’ютер, доступ в Інтернет, бажання вчитися і вільний час.

Поки МВОК тільки стає популярним в університетській програмі, підприємства вже реалізують дивовижний потенціал цієї нової моделі онлайн-навчання. Як виявилося, це не просто вільний доступ до освітніх матеріалів. Надаю увазі читачів три захоплюючих способи, як сьогоднішнє онлайн-навчання дозволяє збільшити продуктивність компаній.

  1. Гнучкість онлайн-навчання для бізнесу

МВОК пропонують гнучкість, якої потребують компанії для професійної підготовки співробітників з метою розвитку підприємства. Більшість платформ не вимагають освітні програми для отримання чергового непотрібного ступеня. Замість цього вони дозволяють учням обрати тільки ті курси, які їм необхідні. Найпопулярніші курси включають в себе бізнес-теми та цінні технічні навички, які компанії повинні постійно оновлювати. І МВОК, адаптовані під корпоративний світ, ростуть з кожним днем. Наприклад, Executive Book Summaries від SoundviewPro.

Оскільки МВОК дозволяють учням працювати в їх власному темпі практично в будь-яких умовах, курси підходять для співробітників, які, як правило, маніпулюють іншими пріоритетами. Провайдери МВОК також додали інструменти для відстеження та перевірки. Багато курсів тепер пропонують аналіз даних для відстеження прогресу співробітників, і вручення сертифікатів про закінчення, щоб перевірити нові освоєні навички. Ці опції можуть привести до збільшення продуктивності при звичайних витратах на навчання.

  1. Побудова команди

МВОК − не тільки нова технологія і нове джерело контенту. Вони втілюють у собі метод навчання, завдяки якому учні збираються і працюють разом. Лекції є частиною методики, але багато курсів відображають стратегію, названу “перевернутий клас”, де студентам даються матеріали для самостійного вивчення, а потім їм необхідно застосувати пройдений матеріал у класі. Додатки класу включають в себе онлайн-обговорення, дебати з іншими учнями, групові проекти, рольові ігри, тематичні дослідження, експертні оцінки, і так далі.

Ці дії не тільки не дозволяють учням скучити, а й сприяють впевненості, інтерактивному обговоренню і співпраці, що є ключем для успіху в бізнесі і продуктивності. Світлана Доценко, генеральний директор освітньої технологічної фірми Project Lever, вказує на те, що компанії можуть навчитися створювати з цієї моделі платформи, які сприяють діалогу в будинку. Цей принцип допомагає сформувати навички людей, а також поліпшити створення команди і навіть утримання співробітників. Коли працівники вчаться тісно співпрацювати і бути продуктивними, вони також набувають навички, які заохочує керівництво.

  1. Визначення цілей

Самостійний характер онлайн-навчання позначає, що учні беруть на себе ініціативу і відповідальність за закінчення курсів. Доценко повідомляє, що для того, щоб допомогти учням залишатися зосередженими, деякі МВОК, як частина курсу, вимагають, щоб учні чітко вказували свої цілі. Це допомагає звести до мінімуму кількість годин навчання і привести до конкретних результатів. Компанії можуть висунути на перший план цю стратегію, щоб допомогти працівнику закінчити навчання, а також вони можуть мобілізувати його на робочому місці. Співробітники можуть формувати свої власні бізнес-досягнення і використовувати їх для планування своїх щоденних завдань і обов’язків, що допомагає їм залишитися мотивованими, оскільки, таким чином, їх робота стає більш продуктивною.

Сьогоднішні онлайн-курси пропонують набагато більше, ніж тільки доступ до конкретної області контенту. Корпоративні лідери починають розуміти подвійну цінність нової моделі онлайн-навчання. У той час, як співробітники набувають ключові технічні та ділові навички, досвід, пропонований онлайн-курсами, покращує створення команди, співпрацю і розкриває талант спілкування, який настільки необхідний для успіху в бізнесі.

Нові платформи онлайн-навчання − це не тільки зміна методики вищої традиційної освіти, але й відмінна можливість для компаній виділитися на ринку праці.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар