Технологія, яка допомагає онлайн-курсам стати ще краще

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, розповідає як саме зібрані “великі дані” масового навчання дозволяють зрозуміти найкращі методи вирішення потреб сучасних студентів. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Хоча МВОК і використовують безліч різних технологій і форматів, методика передачі лекцій за допомогою відео залишається їх головним штурвалом. Скоріше за все це пов’язано з важливою технічною перевагу відео лекцій, а саме можливістю повторного перегляду. По змісту ж вони майже не відрізняються від традиційних лекцій.

У результаті аналізу даних більш ніж 100,000 студентів edX майже 7 мільйонів відео сесій, дослідники з лабораторії інформатики і штучного інтелекту (CSAIL) Массачусетського технологічного інституту розробили технологію, яка допоможе поліпшити відео курс. Якщо ця методика буде успішна, вона зможе мати значні позитивні наслідки не лише для МВОК, але й для інших форм дистанційного навчання.

Як описано в статті для MIT News, дослідники в CSAIL використовували “великі дані” edX щоб визначити, які саме чинники приваблюють учнів відео курсів. Вони виявили, що студенти віддають перевагу коротким відеороликам тривалістю 6 хвилин і менше (на відміну від загально прийнятих 10 хвилинних), а також використання динамічного зорового ряду, який, наприклад, використовує Академія Хана. Учні також віддають перевагу викладачам, які говорять швидко, але часто роблять паузи.

Ґрунтуючись на цих даних, CSAIL розробила відео платформу LectureScape, щоб наочно виявити, які саме частини відео студенти проглядають найчастіше. Даний сервіс дозволяє учням персоналізувати свої відео перегляди та легко орієнтуватися у контенті.

Весь цей час одним з найскладніших завдань, яке було поставлено ​​перед МВОК, стало знайдення способів використати технологію для підвищення якості навчання, а не просто скопіювати традиційні курси в онлайн-режим. Мета була і проста, і складна водночас: щоб стати успішними, необхідно запропонувати учням щось нове й краще. LectureScape став відмінним способом, щоб досягти цієї мети. Надаючи учням інструменти для взаємодії і адаптований відео курс, технологія передбачає за собою дистанційне навчання на багато рівнів вище, ніж освіта, яку надають у навчальних закладах.

Чим більше зібрано та проаналізовано “великих даних”, тим більш продуманими та зручними будуть подібні освітні технології. Як Ви думаєте, яких ще можливостей не вистачає у МВОК?

Коментарів немає.

Залиште свій коментар