Стратегічний план реалізації потенціалу МВОК

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, спираючись на дані нового дослідження, підтримує необхідність визначення генеральної стратегії майбутнього розвитку масових онлайн-курсів. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


У багатьох відносинах на сьогоднішній день Масові Відкриті Онлайн Курси виходять за рамки стандартів освіти. Крім того, що програма з отримання ступеня магістра Технологічного інституту Джорджії активно просувається, цього року МВОК було зроблено декілька важливих кроків у напрямках корпоративному та професійного навчання. Все більше коледжів і університетів використовують МВОК, якщо і не в своїх навчальних програмах, то, як спосіб розвинути свій бренд і привернути увагу широкої аудиторії.

Нещодавнє британське дослідження вивчало де саме МВОК мають найбільші можливості для розвитку у сферу освіти, і що можна зробити, щоб допомогти масовим онлайн-курсам реалізувати свій потенціал. Автори припускають, що є три основних напрямки, просування якими допоможе МВОК повною мірою продемонструвати свої переваги перед іншими освітніми методиками:

  • Надання освіти для широкої аудиторії за низькою ціною;
  • Забезпечення зручного навчання за допомогою програм, розрахованих на самостійне вивчення;
  • Доступність освіти в глобальному масштабі.

МВОК мають деякі досягнення в кожному з цих аспектів, але на даний час вони ще далекі від комплексної реалізації даних цілей. Наприклад, незважаючи на те, що курси тепер доступні по всьому світу, не існує загальноприйнятної системи оцінювання та визнання освіти, отриманої у них.

Автори рекомендують п’ять стратегій для включення МВОК в глобальну освітню систему:

  1. Впровадити Масові Відкриті Онлайн Курси в програму підготовки вчителів, а також в безперервний і професійний розвиток.
  2. Направити майбутнє фінансування МВОК до ключових починів, щоб стимулювати інвестиції приватного сектора.
  3. Просувати міні-МВОК і курси для вчителів.
  4. Проводити дослідження в галузях з високим потенціалом, де МВОК відсутні або практично не використовуються.
  5. Створити загальні критерії та стандарти для оцінювання успішності учнів.

Ось ще деякі додаткові аспекти, які могли б допомогти масовим курсам реалізувати свій потенціал:

  • проведення агітаційної діяльності з метою інформування якомога більшої кількості вчителів, учнів та роботодавців про те, що таке МВОК;
  • донесення роботодавцям практичних переваг онлайн-курсів для їх співробітників і кандидатів;
  • поліпшення дизайну курсів для зручності різних користувачів;
  • розробка більшої кількості послідовних курсів та навчальних програм, які дозволять учням досягти майстерності та професіоналізму.

Ґрунтуючись на результатах цього дослідження, було запропоновано величезну кількість рекомендацій Масовим Відкритим Онлайн Курсам щодо їх подальшого розвитку. Можливо, Ви зможете доповнити їх своїми власними?

Коментарів немає.

Залиште свій коментар