Співробітники компаній також відчувають появу “професійного розриву”

Девід Блейк, голова Degreed, розповідає про труднощі подолання “кваліфікаційного” розриву для працівників. Переклад публікації здійснено командою MOOCology.


Як ми і раніше зазначали: у професійних сферах все змінюється дуже швидко. Технології рухають суспільство вперед. І саме вони ставлять нові вимоги до майбутніх працівників. Це створює серйозні труднощі для підбору кваліфікованого персоналу. І це не дивно, адже нові методи для цього ще не сформовані.

Нещодавно на замовлення Udemy було проведено цікаве дослідження. В ході нього було виявлено, що 61% співробітників відчувають існування деякого професійного розриву, проте, 95% вважають, що вони володіють відповідною кваліфікацією, і навіть більше того, мають кращі навички, ніж вимагає їх поточна посада. Коментуючи ці дані, генеральний директор Udemy Денніс Янг відзначив:

“Ці результати свідчать про те, що, незважаючи на широке визнання існування “розриву навичок” як явища, американські працівники поділяють: “Це не я, це Ви”.

Є й інша частина результатів дослідження. На відміну від інших вікових груп, покоління міленіуму набагато рідше замислюється про необхідність придбання нових навичок. Однак, лише 53% його представників заявили, що вони знають все, що вимагають їх роботодавці. Крім того, більш половини відсотків працівників відвідують онлайн-курси для отримання нових навичок.

Останнє, але не менш важливе: дослідження показало, що технічні знання потрібні там, де є істотні проблеми. Принаймні, для працівників у Каліфорнії. Більше 30% повідомили, що технічні навички були їх основним слабким місцем. Більше 50% заявили, що вони не отримали роботу або просування по кар’єрних сходах через нестачу таких навичок. Але ще неприємніше, що майже половина зазначили, що вони пишуть неправду про свій технічний досвід в резюме та інтернет профілях.

Ідея про те, що технічна кваліфікація – це саме те, чого не дістає працівникам найбільше, не нова. У дослідженні, яке було проведено раніше цього року, лише один з 10 працівників, освоївши навички, повідомив, що вони необхідні на його нинішньому місці роботи. Нове дослідження показує, що 20% людей відзначили, що їх робота міняється занадто швидко, через що дуже складно протриматися на високому рівні.

Нові результати підтверджують, що даний розрив між навичками співробітників і навичками, які від них вимагають роботодавці – помітний для обох сторін. Через відсутність адекватних програм підготовки з боку багатьох роботодавців, працівники беруть підготовку на себе, в основному, за допомогою онлайн-освіти.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар