Ринок МВОК продовжить своє зростання до 2018 року

Девід Блейк, голова Degreed, коментує питання збереження доцільності безкоштовної масової освіти. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Згідно з новим звітом від дослідників ринку SandlerResearch, очікується зріст глобального ринку МВОК на 56,61% ССТР в період з 2014 по 2018 рік. ССТР, або сукупний середньорічний темп росту – це популярний метод для обчислення середньої прибутковості інвестиційних фондів.

Аналітики стверджують, що ключовим фактором такого приросту стане суттєве підвищення вартості навчання. Заважає цьому лише низький рівень закінчення курсів. Згідно останніх ринкових тенденцій, вірогідніше за все вже в найближчий час МВОК вичерпають себе як безкоштовні (або недорогі) засоби навчання. Вже зараз ми бачимо, що споживачі більше зацікавлені в використанні великих інформаційних сервісів та додатків-аналітиків, що дозволяють працювати з великими об’ємами даних. Вони позиціонують себе як сучасна альтернатива традиційним навчальним шляхам.

Ось що пишуть в огляді одного з таких сервісів:

“Університети звертаються до провайдерів МВОК задля аналізу великого об’єму студентських даних. Проводити іспити і виставляти оцінки простіше, приймаючи до уваги концепцію онлайн-курсів, адже це процедура повільна та трудомістка, якщо використовувати традиційні засоби збору інформації. Набагато зручніше обирати великі інформаційні сервіси, які дають викладачу можливість оперувати даними у реальному часі”.

Провайдери курсів вже замислились щодо нових джерел прибутку, адже великі інформаційні сервіси та додатки-аналітики вже сьогодні приваблюють величезну аудиторію, зокрема, представників університетів.

Це питання спровокувало велику кількість дискусій. Адже в отриманні коштів завдяки високій кількості користувачів зацікавлені як представники МВОК, так і представники університетів. Кожен з них хотів би отримати можливість зберігання даних цих користувачів, а також визначальну роль у питаннях ліцензування і видачі сертифікатів.

Також у звіті аналітики зазначають, що низький показник закінчення курсів (в середньому, 7% в 2013) головним чином відбувається через “втрату мотиваційних факторів, таких як заліки за відвідування або сертифікації”. Ці проблеми нині вирішуються в університетах, а також провайдерами МВОК та агентствами по акредитації, за припущеннями яких, в найближчі п’ять років ситуація істотно зміниться.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар