Проблеми переходу до модульної системи освіти

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, загострює увагу громадськості на змінах, які відбуваються у сфері вищої освіти. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Нещодавно Массачусетський технологічний інститут опублікував звіт, автори якого припускають, що система університетських курсів застаріла. Відштовхуючись від цього, вони запропонували поділити кожен предмет на велику кількість коротких складових модулів, які студенти можуть брати послідовно або окремо, залежно від своїх потреб.

Вісконсінський університет Медісона оголосив, що буде рухатися в бік модульної системи навчання у своїх масових онлайн-курсах. На даний час тривалість їх курсів від Coursera становить від шести до восьми тижнів. За традиційними стандартами семестру вони короткі, але довші, ніж окремі модулі. Нові МВОК по тривалості становитимуть лише чотири тижні. Громадський дослідницький університет сподівається, що короткі модулі підвищать відсоток тих, що завершують курси.

Чи стане модульна система навчання ефективною при наданні учням допомоги в отриманні сертифікатів або завершенні програм на здобуття ступеня? Це внесло б істотний внесок в освіту, особливо за нинішніх низьких 4 і 6-річних показниках завершення коледжу.

У модулів є ряд переваг перед традиційними 12 або 13-тижневими курсами. Вони можуть бути скомбіновані таким чином, щоб студенти могли витрачати свій час на вивчення того, що є найбільш актуальним для них. У цій системі учні, які вже освоїли певну частину інформації, можуть просто пропустити модуль з даної теми.

Модулі можуть бути легко використані в різних курсах, різними відділами, і навіть між установами, що може заощадити гроші на розвитку курсу. Модулі також легко переглянути при необхідності, на відміну від повних курсів.

Існують і деякі проблеми, пов’язані з модульною системою навчання, особливо в контексті поточної системи навчання. Дана методика навчання більше підходить для компетентної освіти, ніж для поточних кредитних годин, і в той час як багато навчальних закладів вже починають експериментувати з цим форматом, він все ще є досі новим. Ще є багато питань, які вимагають відповідей, зокрема, яким чином працюватиме атестація?

Як ви вважаєте, які ще є переваги і проблеми переходу освіти до модульної системи навчання?

Коментарів немає.

Залиште свій коментар