Про можливості масових курсів досі не інформована велика кількість людей

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, розповідає про свіжі та креативні ідеї для поширення відкритої онлайн-освіти. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Великим університетам немає необхідності турбуватись про те, що ніхто не помітить їх нові освітні ініціативи. Щороку випускники та їхні батьки уважно вивчають всі подібні пропозиції, щоб зупинитися на одному з них. МВОК дещо складніше інформувати громадськість про свої досягнення.

Дослідження минулого року  показало, що менше однієї чверті загального населення (тобто ті, у кого немає вищої освіти) чули про масові онлайн-курси. Лише 4% стверджували, що знайомі з ними дуже добре.

Якщо однією з цілей МВОК є заробити гроші, задовольняючи потреби нетрадиційного населення студентів за допомогою завірених сертифікатів й послідовних курсів, то їм буде потрібно докласти неймовірних зусиль для завоювання цього ринку.

Нова стаття для The Harvard Crimson розповідає про деякі способи, завдяки яким HarvardX намагається досягти своїх цільових аудиторій. Деякі ідеї – типові сучасні цифрові методи маркетингу. Наприклад, використання соціальних ЗМІ для залучення конкретної групи населення. Інші – досить інноваційні.

Наприклад, у Елізи Нью, яка розробила два поетичних курси HarvardX, була Гарвардська чоловіча баскетбольна команда, яка читала вірш про баскетбол. Вона записала відео виступу і відправила його до спортивного блогу SB Nation.

Деякі інші приклади креативного маркетингу МВОК включають Ігровий МВОК Державного університету Пенсільванії і торішній курс Canvas “Суспільство, Наука, Виживання: Уроки від серіалу “Ходячі мерці”.

Чи зможуть МВОК встояти у важкій битві за залучення нових учнів? Як вважаєте, які ще можна реалізувати ідеї, завдяки яким про Масові Відкриті Онлайн Курси дізнаються неохоплені маси людей? Можливо, у Вас є власні ідеї? Ми хотіли б дізнатися про них з Ваших коментарів.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар