Отже, ось що ми знаємо про слухачів МВОК…

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, коментує нові статистичні дані про слухачів масових курсів. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


На цьому тижні вся МВОКосфера гаряче обговорювала свіжу статистику, оприлюднену Гарвардським та Массачусетським Технологічним університетами, а також звіт за цей тиждень фонду “Дослідницької Ініціативи МВОК”. Звичайно, не минулося і без декількох скарг, які переважно стосувалися візуального відображення даних. Обраний формат був не дуже зручний, тому читачам доводилось витрачати велику кількість часу задля пошуку відповідей на свої питання. Що ж це були за питання?

Джон Ньюмен та Су О виклали 8 головних висновків, що витікають з оприлюднених даних Гарварда і Массачусетса:

  1. Більшість студентів МВОК чоловіки.
  2. Переважна частина учнів онлайн-курсів вже мають вищу освіту.
  3. Середній вік студентів 24 роки.
  4. Приблизно третина учнів – мешканці Північної Америки.
  5. Майже 50% з зареєстрованих учасників взагалі не відвідували заняття.
  6. Європейці переглядають приблизно на 25% контенту більше решти учнів, проявляють найбільшу активність у вивченні соціальних наук, і найменшу – у вивченні гуманітарних.
  7. Учні зі ступеню доктора переглядають найбільшу частину матеріалів курсу. За ними йдуть магістри та студенти без вищої шкільної освіти.
  8. Чим більше курсів закінчив студент, тим більше його залученість у навчальний процес.

Джон Ньюмен та Су О відзначають, що більшість з цих висновків не нові, за виключенням, мабуть, перших трьох пунктів. Окрім цих питань звіт зачіпає ще декілька цікавих тем, зокрема в ньому описується залежність поміж мотивацією та захопленістю, розглядається  устрій соціальних мереж і те, як різноманітні аудиторії сприймають значимість Масових Відкритих Онлайн Курсів.

Нажаль, навіть ця цікава стаття, як і попередні, не дає відповідей на важливі  питання про МВОК, наприклад, про те, якими навичками володіє випускник онлайн-курса? І чи можливо порівняти його здобуті вміння з вміннями звичайного студента? Чи будуть вони актуальні на сучасному ринку праці?

Щоб дати відповідь на ці питання, вочевидь, буде потрібно більше часу, адже студенти онлайн-курсів лише починають виходити на реальний ринок праці. Можливо, у найближчому майбутньому Coursera або edХ проведуть дослідження поміж студентів, які вказують в опитуваннях, що однією з головних мотивацій для участі в програмі МВОК було бажання підвищити кваліфікацію або знайти іншу роботу. Було б цікаво дізнатися, досягли ці студенти успіху на обраному шляху? Чи працюють вони зараз за тим фахом, на який бажали потрапити?

Що ж, як ми бачимо, досі залишається велика кількість питань стосовно МВОК.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар