Освітні технології, засновані на методі гри, залучають більше студентів

Education News розповідає про останні педагогічні тенденції в Сполучених Штатах. І вчителі, і учні в захваті від навчальних інновацій.


У нещодавноу дослідженні були з’ясувані цікаві факти. Отже, освітні технології є більш популярними серед студентів внаслідок того, що вони побудовані на основі гри. Учні виявляють найбільшу зацікавленість при використанні освітніх інновацій, ніж за участю в більшості інших видів діяльності в класі.

Опитування, проведене Front Row Education, лідером в області індивідуалізованих математичних ресурсів для студентів, продемонструвало, що більш ніж 40% вчителів США витратили в середньому 20 годин на технологічний професійний розвиток. А 15% з них і того більше.

В той час як багато педагогів отримують свій професійний розвиток близько того місця, де живуть, у своєму власному шкільному окрузі або школі, онлайн-курси і конференції також зростають в популярності як спосіб отримати нові навчальні навички протягом літа. Багато з вчителів вже замислюються над підвищеннм своєї кваліфікації. Навчальна практика, залучення студентів і створення письмового контенту – це ті теми, які користуються найбільшим попитом.

Результати дослідження встановили, що 95% вчителів планують ввести нові технології в своїх класах в наступному навчальному році. 48% з них сказали, що хотіли б спробувати ці технології протягом літа, а 13% говорять, що планують вирішити, які саме інновації потрібно реалізувати до кінця цього навчального року. У той же час 22% стверджують, що будуть чекати нового навчального року, щоб прийняти рішення.

Для того, щоб вирішити, які технології впроваджувати, більше 90% вчителів сказали, що вони спочатку самі спробують використати ці інструменти, щоб оцінити їх корисність в класі. Інші методи включають в себе тестування технологій безпосередньо зі студентами на початку навчального року (66%), перегляд відео (64%), читання інформації про продукт (40%) або прохання інших вчителів продемонструвати, як використовувати інструмент (36%).

“Це неймовірно корисно, що студенти користуються технологіми в класі”, – стверджує Сідхарт Каккар, виконавчий директор Front Row Education. “У той час як нашим пріоритетом номер один є впевненість в тому, що студенти навчаються в міру своїх можливостей, додатковим бонусом ще є те, що вони отримують від цього задоволення. Ми сподіваємося, що це виражатиметься у їх впевненості і любові до навчання ще надовго після того, як вони залишать наш учбовий заклад”.

Дослідження показує, що викладачі звертають більше уваги на технології в результаті того, як студенти реагують на онлайн-навчання. Багато учасників опитування відзначили, що студенти користуються технологіями в класі більш охоче, ніж вони роблять це під час інших заходів протягом усього дня. У той час як вчителі ставлять фізичну освіту вище технологій з точки зору задоволення студента, такі види діяльності, як мистецтво, групові проекти, час для обіду, музика і бібліотеки є на ранг нижче.

New_Forms_of_Educcation_are_Good_2

Викладачі заявили, що використання технологій в класі для учнів це як гра, зазначивши, що це є однією з основних причин їх задоволення від проведеного часу. Інші ключові моменти включають в себе інтерактивність, що налічує онлайн-інструменти.

Крім того, 89% вчителів стверджують, що студенти були більш зосередженими при використанні технологій, ніж під час будь-якої іншої діяльності.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар