Нове дослідження від Learning House: “Що потрібно сучасним абітурієнтам”?

Навчальний портал eCampusNews розповідає про нове опитування відомого розробника програмного забезпечення. Відтепер ми знаємо що потрібно майбутнім студентам. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


Згідно з новим звітом постачальника програмних ідей у сфері освіти The Learning House, 62% учнів онлайн-коледжів спочатку обирають предмети, а вже потім вирішують, де вони будуть навчатися. Це означає, що навчальні заклади для залучення більшої кількості учнів повинні в першу чергу пропонувати популярні сучасні програми.

У доповіді “Growth Opportunities in Higher Education: Degrees and Alternate Pathways” йдеться про ключове бажання студентів відповідати вимогам работодавців та про ринок праці, зміни в якому поребують постійного аналізу. Також автор описує великий потенціал вищої освіти.

“Вища освіта прогресує, і інновації торкнуться не тільки сфери пропозицій для абітурієнтів. Люди зрозуміють, зрештою, що таке диплом і навіщо його видають,” наголощує автор статті.

“Учні потребують нових знань і шукають заклад, в якому їм нададуть ці знання швидко, якісно та за невеликі гроші. Тож коледжі та університети повинні змагатися не тільки між собою, а й бути в змозі конкурувати з численими приватними закладами, які швидко реагують на потреби абітурієнтів і виходять за межі традиційної програми”.

“Це дослідження довело, що вищі учбові заклади мають бути гнучкими і оновлювати свою програму відповідно до часу, щоб процвітати і робити гідні пропозиції сучасним абітурієнтам,” − зазначив Тод Зиппер, генеральний директор The Learning House. “Якщо університети не в змозі надати учню потрібну інформацію, він буде шукати її де-інде. Сучасні учбові заклади мають відповідати потребам ринку праці XXI століття.”

Найцікавішими освітніми програмами згідно з цим звітом будуть:

  • Бакалавр − Комп’ютерні науки
  • Бакалавр − Медицина
  • Бакалавр − Маркетинг
  • Бакалавр − Комп’ютерний маркетинг
  • Бакалавр та магістр − Інформаційні науки

Майбутні альтернативні методи навчання, які вказані у доповіді:

  • Професійна компетентність фахівця (ПКФ)
  • Масові відкриті онлайн-курси (МВОК)
  • Тренінги та сертифікати
  • Корпоративне співробітництво
  • Складові дипломи (з декількома спеціальностями)
  • “1 + 3” подготовчі курси для коледжів
  • Курси з супроводженням
  • Цифрові додатки
  • Курси підвищення кваліфікації

Автор статті зазначає, що важливо супроводжувати учнів та студентів протягом навчання, створювати нові методики а також описує нові моделі, які допоможуть дотримуватися цієї мети.

Моделі включають в себе:

  • Курси з супроводженням характеризуються тим, що підтримують підприємства, які надають студентам кредити на навчання у вищих учбових закладах.
  • У цифрові додатках, таких як Degreed, студенти демонструють свої знання і свій досвід. Такі додатки є так званим портфоліо, в якому зібрані назви прочитаних учнем наукових творів, список конференцій та проектів, над якими працював студент. Таке портфоліо, на відміну від звичайного диплому, дає змогу в повній мірі оцінити знання та можливості його власника.
  • У Стенфордському та інших університетах існує поняття “курси підвищення кваліфікації”. В подібних навчальних закладах вважають, що колишніх учнів не буває і вони можуть у будь-який момент продовжити своє навчання, щоб оновити свої знання та набути нових навичок.

Learning_House_New_Survey_2

Сучасні студенти навчаються не тільки у традиційних університетах, а і в інших учбових закладах, які виходять за рамки загальноприйнятої моделі. Вони прагнуть набути навичок, яких чекають від них работодавці. Тому коледжі та університети повинні оновлювати та змінювати свої програми згідно з вимогами абітурієнтів.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар