Наукові дослідження підтверджують високу ефективність змішаних курсів

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, аналізує нещодавні дослідження відомих навчальних закладів стосовно впливу МВОК на якість традиційного навчання. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Приблизно 11 місяців тому я досліджував питання, чи покращують Масові Відкриті Онлайн Курси вищу освіту, або, навпаки, руйнують її. Хоч на той час були доступні лише поодинокі звіти, вони вже вказували на позитивні способи, завдяки яким МВОК допомогають викладачам значно покращіти подачу та сприйняття звичайних курсів (детальніше дивіться тут і тут). Новий звіт після дослідження Ithaka S&R про використання масових онлайн-курсів та інших форм дистанційного навчання підтримує ідею того, що використання МВОК в традиційних курсах робить їх прослуховування більш результативним.

Для дослідження були обрані курси Мерілендського університету, який експериментував з використанням Coursera МВОК, Carnegie Mellon’s Open Learning Initiative (OLI), та компанією Pearson з метою створення “гібридних” або “змішаних” курсів. Дослідники визначили деякі незначні труднощі, пов’язані з використанням матеріалу, але, разом з тим, висунули три основні переваги їх використання:

Змішані курси більш ефективні, ніж звичайні. Факультет, який проводив гібридні курси, використовуючи МВОК і OLI, за меншу кількість часу досяг результатів, порівнянних із традиційними курсами.

Гібридні курси призводять до ідентичних або кращих результатів успішності учнів. Відсоток тих, що успішно склали іспити, оцінки та пізнання студентів на змішаних курсах були такими ж або навіть краще, ніж в учнів інших курсів.

Рівні можливості для всіх учнів. Як виявилося, змішані курси вигідні не лише для забезпечених студентів, а й для студентів з сімей з низьким рівнем статків, академічно слабких учнів та інших вразливих груп населення. Цей нюанс особливо важливий, так як до теперішнього часу уявлення про МВОК сходилося лише на тому, що вони, насамперед, вигідні лише для студентів з сильними академічними здібностями.

Основні проблеми, в тому числі питання технологій та інтелектуальної власністю значною часткою були пов’язані з тим, що Масові Відкриті Онлайн Курси не були створені для використання в подібній сфері. Але, як відзначають дослідники, ці проблеми дуже легко вирішуються. Фактично, це свідчить про потенційний новий напрямок для МВОК, як для курсів, спеціально призначених для використання в змішаному довкіллі.

Ми бачимо, що для кожного з учасників освітнього процесу, наприклад, для студентів, вчителів, наукових керівників або роботодавців, подібні схеми вже сьогодні дають всі необхідні можливості для отримання максимуму від навчання. Дане дослідження являє собою лише одне з багатьох, яке визначає переваги використання різноманітних типів відкритих освітніх ресурсів в різних умовах, так і для різних верств населення.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар