Наступний крок для МВОК: наблизити неможливе

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, пояснює яким чином в масштабах глобального навчання можно приділяти увагу кожному студенту. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Ви не маєте змоги проводити наукові експерименти онлайн. І навчання один на один зовсім не той формат, який може запропонувати Вам МВОК. Чи не так? Не поспішайте з висновками.

Як і з багатьох інших причин, з яких онлайн-курси поступаються традиційним формам навчання, ідеї МВОК підходять тільки до декларативних знань (тобто знань, котрі можуть бути перевірені хоч якось з використанням питань з множинним вибором).  А масовість означає, що співвідношення інструкторів до студентів завжди  буде приблизно 100,00 до 1. Саме це, на думку критиків МВОК, робить неможливим низку важливих освітніх практик.

По-перше, наукові експерименти.

Онлайн-лабораторії з’явилися декілька десятиріч назад, але до сьогоднішнього дня не було доступної технології, здатної зробити їх ефективними. Сьогодні, iLabs викликає все більше інтересу, в тому числі і завдяки фінансуванню з боку Національного наукового Фонду, і сервіс наразі доступний для проведення фізичних, біологічних, хімічних та математичних експериментів.

Також є і інші розробки, які створюються в даний момент. Наприклад, Ламбертус Хеселінк, професор інженерних наук Стенфорду, працював над оптичним дифракційним експериментом на базі віддаленої лабораторії, який буде представлений у цьому році.

Отже, це питання поки що можна закрити. А як щодо індивідуального навчання?

Це ще одна галузь, де шлях тільки починають прокладати. Хоч й кажуть, що онлайн-курси, напевне, ніколи не зможуть порівнятися для студентів з професорами, це не означає що персональне репетиторство неможливе. Марсель Саласі вірить, що МВОК версії 2.0 сфокусується на навчанні один на один через технологію, широко розповсюджену вже зараз: відео-чат. У статті для Wired він пише: “швидкий веб-пошук для очної освіти створює чітку картину статус-кво: це протистояння індивідуального та онлайн-навчання.

Але чи не зрозуміло, що очне навчання може проходити онлайн? Приймаючи до уваги зацікавленість з боку учасників курсів, 2015 рік може стати “роком становлення і широкого розповсюдження онлайн-консультуванняпо проходженню МВОК.”

Щоб це здійснилося, Саласі заснував Teeays, платформу, яка дозволяє зв’язатися студенту з онлайн-помічником з курсів. Коли у користувачів МВОК виникає питання, вони можуть зайти на сайт і попросити про допомогу.

Кожен охочий в змозі зареєструватися, щоб бути консультантом для конкретного курсу (на сайті не вказано, пройшов він перевірку чи ні). Сервіс не безкоштовний, учні сплачують послуги помічника похвилинно. Отже, ми маємо дуже серйозну спробу наблизитись до проблеми масштабного консультування у МВОК.

Коли онлайн-курси тільки з’явились, критики склали довгий список речей, які вони не могли робити. Але поступово, новаторські зміни і технології довели помилковість подібних висновків. І знаєте, як-то кажуть:“Ті, хто говорить, що це неможливо, повинні зійти зі шляху тих, хто це робить.”

Коментарів немає.

Залиште свій коментар