МВОК як інструмент для подолання дефіциту цифрових навичок

Девід Блейк, голова Degreed, розмірковую над можливістю вирішення питання глобальної недостатньої кваліфікації трудового персоналу. На його погляд, саме онлайн-курси зможуть допомогти у вирішенні проблеми. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


“Дефіцит кваліфікації” – ось що так лякає сучасних HR-менеджерів. За минулий рік було чимало розмов про різницю між реальними вимогами до роботи та знаннями, отриманими у коледжі. Компанії скаржилися на складності з пошуком вправних спеціалістів, а персонал в свою чергу жалівся на відсутність необхідної підготовки.

Але нестача навичок не є проблемою якоїсь конкретної галузі. Фактично, вона проявляється різним чином у будь-якому професійному напрямку. Роботодавці відчувають труднощі з пошуком працівників починаючи від сервісу і завершуючи виробництвом.

Однією з найбільш нагальних проблем галузей є недостатнє володіння цифровими навичками. За словами Джеффа Фернандеса, генерального директора хмарної мікротренінгової платформи Grovo, підлеглі, які не вміють користуватися сучасними технологіями коштують економіці США приблизно 1,3 мільярда доларів на рік.

Для ілюстрації цифрового розриву у рівнях кваліфікації, Grovo нещодавно зробили опитування, щоб з’ясувати, як люди використовують сучасні прилади і програми на роботі. Нижче наведені два найбільш тривожні висновки:

  • Майже третина робітників Сполучених Штатів заявили, що не вміють користуватися потрібними їм для роботи пристроями. Тільки 10% опитаних знають, як це робити;
  • Покоління Y не так добре розбираються в цифрових технологіях, як ми звикли вважати. Лише 14% з 18-34 річних респондентів вважають, що добре володіють усіма сучасними технологічними девайсами. Серед робітників від 55 до 64 років це число зменшується до 9%.

Враховуючи, що умови праці змушують все більше покладатися на цифрові пристрої та сервіси, ця статистика виглядає просто жахливо. Джефф Фернандес радить працівникам почати розвивати свої навички, а компаніям “вкладати стільки ж коштів для технічної підготовки персоналу, скільки вони витрачають на самі технології.”

Серед існуючих на сьогодні кандидатом для вирішення питання кваліфікаційних розривів, МВОК йде у першому ешелоні. Навчаючись на онлайн-курсі, студенти можуть істотно розвинути свої цифрові навички. Особливо, якщо навчальна програма передбачає спілкування в соціальних мережах, віртуальних класах, активне використання інструментів для створення контенту і так далі.

Fulfill_the_Skill_Gap_2

Метою проведених опитувань були також знання і навички, пов’язані з використанням онлайн-інструментів, таких як Dropbox та Hootsuite. Відео і інтерактивні посібники, являючі собою основу для онлайн-курсів є чудовим способом отримати досвід у використанні таких сервісів. В решті решт, враховуючи кількість відеоуроків та інших навчальних матеріалів, доступних в Інтернеті вже зараз, розробки МВОК будуть скоріш питанням координування, аніж створення чогось нового.

Як Ви вважаєте, які ще ролі здатні відігравати онлайн-курси у вирішенні питання дефіциту кваліфікації у цифровій та іншіх професійних сферах?

Коментарів немає.

Залиште свій коментар