МВОК не зупинити на шляху до досконалості

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, розповідає про новий етап у розвитку масового онлайн-навчання. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


Дивно чути, але ще й досі, навіть у таборі союзників дистанційної освіти, дехто продовжує вірити в стереотипи, що МВОК є ніщо інше, як неінтерактивні, нудні онлайн-курси, які обмежуються переглядом відео та виконанням легких багатоваріантних тестів. З цього можна зробити лише один висновок: всім цим скептикам поки ще не пощастило взяти участь в одному з недавніх курсів Гарварду.

Boston Globe представив статтю про те, що Гарвард відтепер планує застосувати новий підхід до Масових Відкритих Онлайн Курсів. Він додасть в схему навчання короткі документальні фільми, інтерактивний план, тимчасові графіки, інструменти, які дозволяють учням робити коментарі до відео, та багато чого іншого. Викладач МВОК з дисципліни “Основні принципи нейробіології”, Девід Кокс, заявив наступне:

“Я вважаю, що тут основний акцент потрібно ставити не на те, як ми можемо покращити конкретно наш онлайн-курс, а, скоріше на те, як ми можемо вдосконалити освіту в цілому”.

Кокс вже підійшов до реалізації даної мети. Минулого року Девід провів успішну кампанію на Kickstarter. Завдяки їй вдалося зібрати гроші для того, щоб забезпечити 100 студентів МВОК спеціальними “біоприймачами”. Завдяки цьому учні змогли виконувати експерименти курсу нейробіології в домашніх умовах.

Вдосконалення системи освіти в цілому було метою edX з самого початку. EdX − це некомерційне підприємство, засноване Гарвардським університетом та Массачусетським технологічним інститутом. Президент edX Анант Агарвал неодноразово заявляв, що, незважаючи на те, що воно стягує плату за завірені сертифікати, його основною метою є пошук шляхів забезпечення якісної освіти для кожного. Раніше він зазначив, що викладачі використовують платформу edX для безлічі експериментів, включаючи також і чергування курсів у навчальних закладах, і створення більшої кількості різноманітних модульних навчальних заходів.

Гарвард був у центрі експериментування з форматом МВОК з моменту приєднання до консорціуму edX. За останні кілька місяців, курси HarvardX включили в себе інноваційні інструменти для спільної роботи, і, незабаром, була випущена серія МВОК, що були орієнтовані на випускників курсів, з метою зміцнення спільноти установи.

З тих пір, як два роки тому МВОК досягнули своєї популярності, вони помітно змінилися в кращу сторону. З курсів, які включали в себе, в основному, перегляд відеолекцій та виконання різноманітних тестів, вони перетворилися на інтерактивні, спільні учбові спільноти. Учні тепер можуть взаємодіяти за допомогою різних каналів зв’язку, працювати разом над вирішенням реальних проблем і виконувати наукові експерименти.

В даний час МВОК не припиняють переосмислювати і вдосконалювати свою роботу. Вони поставили перед собою серйозну мету: бути не просто традиційними онлайн-курсами, а стати абсолютно новою формою навчання − високоякісним дистанційним навчанням, яке буде доступне кожному, хто бажає вчитися. І кожного дня вони впевнено просуваються в даному напрямку.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар