Масові Відкриті Онлайн Курси досягають успіху за межами навчальних закладів

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, коментує два цікаві приклади як саме масове навчання допомагає в бізнесі. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


З моменту своєї появи МВОК у багатьох відношеннях довели, що в них закладено набагато більше, ніж може здаватися на перший погляд. Безліч людей – студенти, педагоги, співробітники, роботодавці – знаходили інноваційні способи використовування масових онлайн-курсів, виходячи за рамки можливостей, які були закладені на початку.

Давайте розглянемо області, де масові курси успішно реалізовують себе і за межами навчальних закладів, допомагаючи учням не лише придбати професійні навички, а також впливають на особистий розвиток кожного з них.

1. Побудова спільноти підтримки для підприємців

У нещодавній статті в Huffington Post, викладач МВОК, Майкл Голдберг розповідає про те, як його курс “По ту сторону Силіконової долини: розвиток підприємництва в умовах перехідної економіки” допоміг підприємцям з усього світу співпрацювати в рамках загальних проектів.

З 23,000 студентів курсу, родом з 183 країн, більш ніж 85% перебували за межами США. МВОК використовували приклад Клівленда початку 2000-х, щоб продемонструвати, як об’єднання підприємців сприяють пожвавленню економіки. На протязі курсу студенти доводили, що подібні співтовариства життєво важливі для розвитку підприємницької діяльності.

 2. Мотивація творчіх змін особистості

Нещодавно базовий курс Гарвардської вищої педагогічної школи з особистісної зміни був перетворений на масовий онлайн-курс, названий “Взаємодія зі змінами: Новий підхід до вдосконалення”. Курс спрямований на зміну поведінки людини, орієнтуючись на її переконаннях і припущеннях, через які найчастіше вона не бажає змінюватися.

Більш ніж 80,000 студентів з 182 країн зареєструвалися, і до закінчення курсу на ньому залишилося близько 6,500 учасників. Згідно рецензії курсу Джеймса Райана, декана факультету освіти, учасники повідомили, що здійснили “реальні та значущі зміни” в своєму житті, і ці звіти були підтримані дослідженнями серед друзів учасників.

Джеймс Е. Райан пише:

“Це важливий момент не тільки для цього курсу, а й для дистанційного навчання в цілому. Ранній успіх… припускає, що онлайн-курси можуть бути використані не лише для передачі інформації, а й для зміни поведінки, і що учасники онлайн-курсів можуть зробити це без індивідуальних занять з інструктором”.

Якщо у Вас є ще приклади переваг Масових Відкритих Онлайн Курсів за межами навчальних закладів, повідомте нас, будь ласка.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар