Майбутнє університетського кампусу

Освітній експерт Алекс Кьюсак розповідає про своє бачення розвитку вищих навчальних закладів. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


Виникнення університетського кампусу було необхідним для того, щоб розподілити знання. В світі “до-Інтернет”, якщо Ви щось хотіли вивчити, Ви повинні були знаходитися, скажімо так, у фізичній близькості до джерела. Було це бібліотекою, офісом, або лекційним залом, отримання доступу до знань майже завжди вимагало близькості. Матеріал не прибував до Вас, Ви самі до нього рухалися. А з причини того, що основною функцією кампусів було поширення знань, то вони всюди відкривали бібліотеки та лекційні зали.

Сам процес перетворення знань з їх сирої форми в готову для споживання навчальну програму може бути розподілений на три основні категорії: розробка, розподіл та подача матеріалу. В історичній системі навчальні заклади володіли всім цим “набором” в силу необхідності.

Учбові заклади працювали з професорами, щоб перетворити свої сирі знання в споживані навчальні плани. Кампуси, як такі, представляли собою центри розподілу, залучаючи інтелектуально цікавих. Лекційні зали й бібліотеки служили для того, щоб полегшити подачу і споживання інформації.

Координування та введення навчальних програм дали учбовим закладам у власність ефективно складовий набір знань. Кожна установа пропонувала свої власні унікальні навчальні програми. Мета коледжу з часом стала ясна: якщо Ви бажаєте отримати доступ до вищої освіти, то Вам необхідно вступити до університетського кампусу.

З появою Інтернету навчальні програми прогресували від власних до повсюдно доступних. Актуальні знання тепер можуть бути оброблені і піддані сумніву за кілька секунд. Повні університетські навчальні плани подаються в онлайн-режимі й видаються вільно такими групами як Coursera і Edx. Викладачі більше не повинні співпрацювати з університетом, щоб перетворити знання в гроші – вони можуть дешево й самостійно виробляти електронні книги або ж продавати свої лекції через Udemy, Fedora та інші платформи.

Як тільки навчальні програми стали відкритими, учбові заклади почали розробляти та продавати побічні продукти зі свого Центру знань. Було додане студентське житло, спортивні команди, можливості гранту та науково-дослідні центри, що дало життя різним культурам кампусу й співтовариствам.

Ця зміна в маркетингу змусила заклади поступово перейти від завдання “як ми можемо найбільш ефективно навчати студентів” до завдання “як ми можемо створити найпривабливіший університетський досвід”. Певною мірою, зміни, що внесли так звані побічні продукти, стали визначальними характеристиками при порівнянні одного університету з іншим.

Це привело нас до сьогоднішніх університетських закладів – маленькі міста з басейнами, розкішними гуртожитками та професійними спортивними програмами вартістю $28,000 в борг студентського кредиту. Проте всі навчальні програми, крім найбажаніших, залишилися доступними в режимі онлайн.

83_Vision_of_Future_University_2

Безумовно, що даний факт не має на увазі повну схожість процесу навчання на кампусі й онлайн-навчання. Є як матеріальні, так і нематеріальні переваги в досвіді навчання на кампусі. Але все ж є необхідність перегляду колишньої думки про те, яку насправді роль університетський досвід грає в кампусі.

За минулі чотири роки приплив технологій став прискорювачем в просуванні обговорень вартості та перспектив, але як і раніше застосування технологій обмежується лише поліпшенням ведення справ старим способом. Навчання в університеті досі є послідовним чотирирічним, заснованим на семестрі, досвідом, який має місце безпосередньо після закінчення середньої школи.

Що слід розглядати, так це те, яким чином студентський досвід у кампусі міг би бути перепроектований в наш час сучасних інструментів, щоб забезпечити учням дійсну вартість, яку вони додають все частіше і частіше. А також цінність культури, суспільства й доступу до ресурсів.

Кампус майбутнього

У своїх кращих проявах навчання – це прояв цікавості. Кампуси повинні бути розроблені таким чином, щоб дозволити студентам досліджувати свою цікавість. Необхідно забезпечити їх необхідними навичками і знаннями, щоб після здобуття вищої освіти вони змогли справлятися зі складними завданнями. Замість лекційних залів, кампуси повинні бути спроектовані за типом близьким до моделі спільної роботи (co-working), або ж у масштабі Googleplex. Кампуси повинні забезпечити навколишнє середовище, яке сприятиме спільноті та співпраці, дозволяючи студентам вивчати лише ті предмети, які викликають у них цікавість.

Замість того, щоб покладатися на викладачів на кампусі для управління навчальними планами, коледжі повинні надати наставників і тренерів, які проведуть студентів через навчальні програми, незалежно від того, який саме учбовий заклад виробляє ці навчальні програми.

Установи, які можуть дозволити собі залучити експертів, повинні продовжити робити так, як робить Minerva, і продовжують робити Ivy Leagues. Ті, хто не може залучити експертів, повинні почати більшою мірою використовувати сторонні навчальні програми, а не виробляти курси другого рівня, розроблені внутрішньо.

Окремі установи все ще можуть відштовхуватися від своїх культурних цінностей і поглядів у методиці навчання, але це необхідно робити через наставників і тренерів, а не самих викладачів.

Використання сторонніх навчальних програм також дозволить учбовим закладам створити більш персоналізовані курси. Вони можуть взяти за основу невеликі модулі курсів з декількох навчальних закладів та створити свій власний унікальний курс.

83_Vision_of_Future_University_3

Усунення класів, бібліотек і науково-дослідних центрів означає, що коледжі могли б створити набагато потужнішу й більш компактну мережу пов’язаних кампусів. Коли матеріал більше не прив’язаний до місця, студенти можуть шукати області та міста за власним інтересом та освітньою значущістю. Уявіть собі фінансову стежину коледжу, який використовує навчальні онлайн-програми, дозволяючи студентам провести час у Нью-Йорку, Лондоні та Дубаях. У такому випадку, студенти отримують подвійну вигоду.

Другий етап освітньої революції знаходиться на горизонті, вже є всі частини пазлу, залишається лише зібрати їх воєдино.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар