Корпоративний світ Масових Відкритих Онлайн Курсів

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, аналізує останні досягнення МВОК у діловому світі. Переклад статті здійснено командою MOOCology.


Здавалося б, рух МВОК досить успішно просувається вперед, не залишаючи місця для інших альтернативних форм навчання. Але все ж, навіть для них є перешкоди. В даному випадку, головна перешкода – це ринок. Ринок, який змінюється, руйнується, піднімається і знову руйнується. У корпоративному навчанні відбуваються такі самі зміни.

Роботодавці вимагають нові навички, працівники відчувають сильну нестачу в них. З’являється необхідність підвищення кваліфікації, а компанії, у свою чергу, не надають своїм співробітникам подібної допомоги. Але “наступ” Масових Відкритих Онлайн Курсів на корпоративну сферу вносить свою трансформацію. І пора б дізнатися, який же саме вплив мають на корпоративний світ масові онлайн-курси.

У новій статті для Chief Learning Officer, Джош Берсін, засновник і директор компанії Bersin & Associates, розповідає про три головні сегменти ринку МВОК:

  • Контент-провайдери. Це університети і компанії, такі як Coursera, Udacity, edX, та схожі на них, які забезпечують якісний контент.
  • Технологічні провайдери. Багато компаній систем управління навчанням, таких як Blackboard, Moodle і Desire2Learn, мають платформи і, як правило, авторські інструментальні засоби, здатні обробляти МВОК.
  • Довідники і консультанти МВОК. Це блогери та консультанти, які, як Берсін виражається, “позиціонують себе в якості кураторів і довідників контенту масових онлайн-курсів”.

МВОК мають неймовірний потенціал для перетворення корпоративного навчання. Було більше, ніж одне передбачення, що 2014 стане “роком корпоративних масових онлайн-курсів”. Однак, незважаючи на їх можливості, експерт з питань корпоративних рішень відзначає, що за винятком технологічних компаній та ринків онлайн-освіти, провайдери МВОК не поспішають надавати послуги, які відповідають за навчання на робочому місці.

Та й світ не знає поки що широко розрекламованих історій про прийняття МВОК у корпоративному світі. Хіба що лише історію McAfee, який використовував перевернуту модель навчання, щоб перепроектувати своє нове навчання з найму, і SAP, які пропонують масові онлайн-курси, що охоплюють не лише технічні навички для використання продуктів компанії, але й програмні.

Однак, причиною цьому могло стати й те, що багато компаній реалізують лише ідеї і саму структуру МВОК. І все це замість того, щоб використовувати онлайн-курси у всій їхній повноті. У минулому листопаді Сем Херринг написав на цю тему статтю на блозі Intrepid Learning. За його словами один з основних способів використання МВОК підприємствами: реалізація “подібних МВОК для вирішення проблем навчання. Вони пропонують чудову масштабність, гнучку синхронність, кероване спільне навчання і зручні моделі співробітництва”. Безумовно, це вже не зовсім МВОК. Такі курси вже не масові та не відкриті. Однак, в них закладені ідеї МВОК: засноване на модулі коротке навчання, самостійне й мобільне навчання, заснована на дискусійному форумі взаємодія, і так далі.

Унаслідок того, що велика частина корпоративного світу має “закриту” природу, складно визначити, як і де з’являються МВОК. Але, незважаючи на це, немає сумніву, що вони існують, і будуть мати величезний вплив на освіту в майбутньому.

Як написав Берсін: “Щоб одного разу почати контролювати ринок, сьогодні кожна велика компанія повинна мати стратегію МВОК”.

Якщо у Вас є цікаві приклади Масових Відкритих Онлайн Курсів або “подібних МВОК”, що використовуються в контекстах навчання у трудовій сфері, будь ласка, поділіться інформацією. Було б дуже цікаво дізнатися про те, як саме компанії та їх співробітники взаємодіють з новими навчальними методиками.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар