Групи студентів, які вірогідніше за все залишать навчання на МВОК

Девід Блейк, генеральний директор Degreed, розповідає про нове цікаве дослідження типів студентів онлайн-курсів. Переклад публікації здійснено командою MOOCology.


Нещодавно дослідники, використовуючи дані, надані edX, намагались вникнути в те, які процеси відбуваються всередині МВОК. Наприклад, декілька тижнів тому вони з’ясували (на подив усім), що попередній навчальний досвід студентів МВОК не відіграє ніякої ролі, на віддалених курсах всі вони показують приблизно однаковий результат.

В новому дослідженні, співробітники Массачусетського технологічного інституту Кальян Вірамачаніна та Уна-Мей О’Рейлі встановлюють за допомогою моделей цифрового навчання, які типи студентів частіше за інших залишають онлайн-курси, щоб виявляти таких учнів заздалегідь.

Спеціалісти поділили студентів з першого курсу edX “Схеми та Електроніка”, на п’ять груп:

  • Ті, хто не намагався: учні, що жодного разу не надіслали виконане завдання
  • Обговорювачі: ті учні, які приймали участь лише в спілкуванні на форумах
  • Творці контенту: студенти, які писали або редагували статті
  • Активні: ті, хто і редагував статті, і брав участь в дискусіях
  • Частково активні: ті, хто виконував завдання, але не брав участі в дискусіях та не створював контент

В своєму дослідженні вони намагались спрогнозувати, яка з чотирьох груп студентів (за винятком першої) надалі може залишити заняття. І ось що їм вдалося з’ясувати:

  • Після першого тижня навчання їм досить легко вдавалося передбачити, хто ж залишить курси.
  • Найбільш впливовим фактором передбачення був “попередньо крайній термін напередодні здачі завдання”, який є кількістю часу між тим, коли студент почав працювати над поставленим на тиждень завданням і тим, коли його потрібно передати для перевірки.
  • Середня кількість здач матеріалу по відношенню до інших студентів гарний показник того, чи залишиться студент на курсі. Так само як і оцінка за лабораторні роботи щотижня та середня довжина коментаря в обговореннях.
  • Для кожного тижня точні прогнози можливо зробити на основі даних по чотирьом попереднім тижням навчання. Так можна легко вгадати заздалегідь, хто ж полишить навчання.

Дослідники продовжують з’ясовувати, як ця інформація може допомогти студентам, що ризикують залишити курси. В той самий час, основна пропозиція полягає в тому, щоб нагадувати учням про здачу завдань перед початком дедлайну. Це можна робити, наприклад, розсилаючи на електронну пошту листи з нагадуванням про наближення кінцевих строків та оцінюючи, як багато часу може зайняти кожне з завдань.

А як Ви вважаєте, які ще висновки можна зробити на основі результатів цього дослідження?

Коментарів немає.

Залиште свій коментар