Дослідження: що змушує студентів залишатися з МВОК?

Проаналізувавши активність учнів під час курсу, експерти прийшли до несподіваних висновків. Пропонуємо і вам ознайомитись з результатами. Переклад матеріалу здійснено командою MOOCology.


Мільйони людей реєструються на безкоштовні освітні онлайн-курси, запропоновані інститутами вищого рівня, проте, лише невеликий відсоток зареєстрованих дійсно доходять до закінчення. За допомогою нового масштабного опитування дослідники намагалися з’ясувати, які саме фактори сприяють студентській завзятості і участі в масштабних відкритих онлайнових курсах.

Брент Джей Еванс, доцент кафедри державної політики та вищої освіти в Коледжі Пібоді поєднав свої дослідження з колегами з Каліфорнійського університету в Ервайні і Вищої школи освіти в Стенфорді. Співавторами дослідження виступили Рейчел Бейкер, доцент кафедри освітньої політики в Каліфорнійському університеті в Ервайні і Томас Ді, професор в Вищій школі освіти в Стенфорді. Результати були опубліковані в Journal of Higher Education.

“Один тільки МВОК може легко залучити десятки тисяч бажаючих, але половина з них з’являються на занятті лише раз або й не приходять зовсім”, говорить Еванс. “Тим не менш, тисячі зареєстрованих дійсно закінчують курси, на які підписалися. Ми хотіли з’ясувати, які саме чинники були показниками завзятості і участі”.

У дослідженні розглядається унікальний набір даних 44 МВОК на платформі Coursera, що складається в основному з курсів в області науки, технології, інженерії та математики Університету Стенфорда. Дослідники оцінили 2,1 мільйона студентських активностей на 2900 лекціях, щоб розкрити моделі реєстрації, участі, завзятості і завершення даних курсів.

Деякі з результатів є досить несподіваними. Студенти, які підписалися на курси за місяць або більше до початку, – ті, хто були найбільш мотивованими, як ми гадали, – насправді приймали участь набагато рідше, ніж ті, хто зареєструвався незадовго до початку.

“Ранні пташки, з будь-якої причини, використали менше шансів, щоб проявити себе. А ті, хто підписався за 1-3 тижні до початку курсу, у більшості випадків, залишилися”.

Студенти з найбільшою ймовірністю завершити курс, – це ті, хто погодився взяти участь в опитуванні перед його початком. Вони передивилися більше 12 лекцій і мали на 12% більше шансів отримати сертифікат про завершення, ніж ті, хто відмовився.

“Було дійсно цікаво дізнатися, що готовність студента взяти участь в опитуванні була найсильнішою гарантією завершення курсу”, продовжує Еванс.

fafsa

Коли студентів запитали, в чому полягає їх мотивація щодо проходження курсу, більшість з них назвали релевантність або суттєвий інтерес до предмету. Проте, ті, хто говорить, що престиж університету був найбільш мотивуючим фактором для них, переглянули найбільшу кількість лекцій.

Так само, як і матеріал курсу, назви лекцій з використанням слів “введення”, “огляд” і “ласкаво просимо” мали набагато більший відсоток переглядів, ніж такі слова, як “перегляд” або “висновок”. Відео під назвою “вправи” мали найбільш негативні асоціації. Довжина лекції не залежала від того, що обирали студенти.

“Ми гадали, що довжина лекції може вплинути на взаємодію”, каже доцент. “Але ми виявили, що студентам байдуже, чи передивлятися 5-хвилинне відео, чи 20-хвилинне. Переважна думка полягала в тому, що розбити лекції на короткі відео було б більш привабливо для студентів”.

Відео-лекції, розміщені на початку тижня, були частіше переглянуті, ніж ті, що були розміщені пізніше того ж тижня, а електронні листи від викладача, що повідомляли студентів про нову лекцію, не спонукали до їх перегляду.

“МВОК представляють собою свого роду новий фронтир”, розповідає Еванс. “Ми були здивовані деякими з цих результатів, але ми вважаємо, що це забезпечить розуміння основної мети курсу, яке могло б поліпшити взаємодію в цьому новому та важливому освітньому середовищі”.

Коментарів немає.

Залиште свій коментар